نسل جدید ساعت‌های هوشمند گارمین

عصر کالا- چند روزی بیشتر از رونمایی ساعت فنیکس۶ توسط گارمین نگذشته که این شرکت و در خلال نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ از نسل جدید محصولات پوشیدنی خود پرده برداشت.

نسل جدید ساعت‌های هوشمند گارمین
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از دنیای اقتصاد، گارمین به‌تازگی عضوی جدید به نام Venu را به خانواده ساعت‌های مجهز به جی‌پی‌اس خود اضافه کرد که از نمایشگر OLED بهره می‌برد و می‌تواند برای اپل و ساعت اپل‌واچ دردسرساز شود.

    و اما در رابطه با مشخصات ساعت Venu باید گفت که این محصول، اولین ساعت مجهز به GPS گارمین محسوب می‌شود که از نمایشگر OLED باکیفیت و با رزولوشن 390 در 390 پیکسل بهره می‌برد. کاربران می‌توانند این ساعت را در حالت Always-on تنظیم کنند تا همواره اطلاعات مورد نیاز را روی نمایشگر آن مشاهده کنند.گارمین اعلام کرد که با این ساعت می‌توان کارهایی از قبیل پرداخت برخی خریدها، یادآوری قرار ملاقات‌ها، ردیابی وضعیت خواب در طول شب و... را انجام داد. در این ساعت از نمایشگری با ابعاد 2/ 1 اینچ لمسی استفاده شده که در دل این نمایشگر، انواع واچ‌فیس‌های زیبا نهفته است که می‌تواند کار با Venu را برای کاربران لذت‌بخش کند.

    از دیگر قابلیت‌های مربوط به سلامتی تعبیه‌شده در این ساعت می‌توان به ارائه فایل‌های انیمیشنی آموزش روش صحیح حرکات ورزشی، ردیاب هیدراتاسیون، ردیابی وضعیت دم و بازدم، ردیابی میزان استرس و ردیابی میزان اکسیژن در خون برای مشخص کردن کیفیت خواب افراد اشاره کرد.ساعت هوشمند Venu با گوشی‌های مجهز به پلت‌فرم‌های اندروید و iOS سازگار است و می‌توان از طریق اپلیکیشن Garmin Pay، برخی پرداخت‌ها را نیز انجام داد. این ساعت با قیمت 399 دلار در بازار به فروش خواهد رفت.محصول دیگری که شرکت گارمین از آن رونمایی کرد، Vivoactive 4 نام دارد که قادر است با یک بار شارژ، انرژی مورد نیاز برای 8 روز را در حالت اسمارت‌واچ و تا 6 ساعت نیز در حالت ترکیبی GPS و موزیک تامین کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر