با ۱۸ساعت زنگدار برتر سال ۲۰۱۷ آشنا شوید

عصر کالا- در این گزارش شما با ۱۸ ساعت زنگدار برتر سال ۲۰۱۷ آشنا خواهید شد و باور کنید این ساعت های زنگدار عجیب، قابل اطمینان تر از گوشی های هوشمند شما هستند.

با ۱۸ساعت زنگدار برتر سال ۲۰۱۷ آشنا شوید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در این گزارش شما با 18 ساعت زنگدار برتر سال 2017 آشنا خواهید شد و باور کنید این ساعت های زنگدار عجیب، قابل اطمینان تر از گوشی های هوشمند شما هستند.

    A Plus Wooden Digital

    این ساعت زنگدار  به خاطر زیبایی مینیمالیستی در رده نخست این لیست قرار گرفته است.این ساعت زمان،دما و تاریخ را به صورت چرخشی نمایش می دهد.با کف زدن ساده ویا ضربه به میز این ساعت به حالت استند بای(حالت انتظار)  تغییر می کند و شما می توانید با ضربه زدن به ساعت و یا گفتن زمان صفحه نمایش، آن را روشن کنید.

    Nanda Home Clocky The Running Clock Away

    از ویژگی برتر این ساعت می توان به مجبور کردن شما برای بلند کردن از تخت خواب اشاره کرد.ایا به یک محرک برای بیدارشدن نیاز دارید؟بعد از فشار کلید Snooz (وقفه)، این ساعت به صورت اتوماتیک به سمت شما حرکت می کند.

    iHome IBT29BC Bluetooth Color Changing Alarm Clock

    این ساعت بهترین انتخاب برای عاشقان موسیقی است.این ساعت  قابلیت اتصال به بلوتوس و تغییررنگ را دارد و این امکان را به شما می دهد که با آهنگ مورد علاقتان از خواب بیدار شوید.

    Eloctrohome Projection Alaram Clock

    آن چیزی که باعث شده این ساعت در رده چهارم قرار بگیرد ،خواندن راحت زمان ساعت است. ما عاشق ویژگی نمایش زمان و دما این ساعت بر روی سقف و دیوار خواهیم شد.

    Smart Alaram Pressure Sensory Alarm Clock

    این ساعت مخصوص افرادی است که به راحتی بیدار نمی شوند.با این ساعت هیچ فرصتی برای چرت زدن پیدا نمی کنید.در واقع این ساعت زنگدار حساس به فشار، به شما حقه می زند.زیرا این ساعت شما را وادار به ایستادن به مدت 3ثانیه برروی تشک می کند.

    Life Asistantant Technologies Remideir Rosie Talking

    این ساعت فرصت داشتن یک دوست خوب، برای بیدار کردن شما از خواب را امکان پذیر می کند.همه دوست دارند که زمان و شروع روز رابه صورت شفاهی بشنوند و این ساعت قابلیت ضبط 25یاداور را درمدت 6 ثانیه دارد.

    Ok to Wake!Alaram Clock Night-Light

    این ساعت برای کودکان مناسب است و یک ابزار کاربردی برای خانواده هایی است که اهمیت خواب با برنامه را، به کودکان خود آموزش می دهند.این ساعت با تغییر رنگ به کودکان شما آموزش می دهد که مدت بیشتری باید در تخت خواب خود بمانند.

    Lego Star Wars Figure Clock

    بهترین ساعت برای عاشقان جنگ ستارگان است.این ساعت اعداد را بر روی صفحه LED نشان می دهد و این اعداد نشان دهنده ی زمان حرکت است.بازوهای قابل تنظیم با اشاره به درب، یاد آوری می کند که شما باید عجله کنید.

    The Barisieur

    این ساعت  به بیدار کننده حریص معروف است .این ساعت برای بیدار کردن شما از بوی باروت استفاده می کند تا بعد از بیدار شدن رایحه های خوش مانند بوی شیرینی داغ و یا بوی چمن را استشمام کنید.

    Cloud Shaped Alarm Clock System

    بهترین ویژگی این ساعت لرزش Snooz (وقفه) آن است و هم چنین از ویژگی های بارز این ساعت، می توان به طراحی بامزه ،کوچک و مقرون به صرفه بودن آن اشاره کرد.

    Barisieur  Alarm Clock

    این ساعت توجه عاشقان قهوه را به خود جلب می کند.همه رویا های ما به حقیقت پیوست !ما با این ساعت می توانیم با بو و صدای دم شدن قهوه از خواب بیدار شویم.

    Pyramid Shaped Digital Alarm Clock

    این ساعت با نشان دادن دمای بیرون به شما کمک می کند تا لباس مناسب را برای آن روز انتخاب کنید. این ساعت به هفت رنگ مختلف نمایش داده می شود و شکل هرمی آن، نمای زیبایی به میز شما می دهد.

    Beddi Glow Clock

    از محبوب ترین ساعت ها ی زنگ دار برای عاشقان اسپا تی فای است.با وصل کردن Apple Music و یا  Spotifyمی توانید روز خود را با آهنگ مورد علاقه خود آغاز کنید.

    Hammacher Schlemmer Peaceful Progression Wake up Clock

    استفاده از رایحه ارامش بخش طبیعت و روشنایی تدریجی این ساعت، گزینه ی مناسبی برای افراد علاقه مند به مدیتیشن است.نیم ساعت قبل از بیدار شدن از خواب ،این ساعت شروع به درخشیدن می کند وبه تدریج روشنایی آن بیشتر می شود.

     

    Doctor WhoTARDIS Projection

    از ویژگی های برتر این ساعت نمایش زمان با طرح TADRIS برروی دیوار است. به دلیل طراحی جالب و نمایش زمان در کنار TADRISبا نور آرامش بخش آبی رنگ، لقب ناجی جهان به این ساعت تعلق گرفته است.

    Gun Alarm Clock

    همه ما با یک مامور مخفی در وجود خود داریم.تنها راه خاموش کردن این ساعت برداشتن تفنگ آن و هدف گیری است.

    Thunder Clap

    افرادی که خواب سنگینی دارند به راحتی با این ساعت از خواب بیدار می شوند.صدای هشدار 113دسی بلی این ساعت باعث شده حتی افرادی که خواب خیلی سنگینی دارند از خواب بیدار شوند.

    Philips HF3520

    آخرین ساعت زنگدار این لیست به افرادی پیشنهاد می شود که عاشق نور آفتاب هستند.شما با این ساعت می توانید با نور خورشید بدون این که حتی کنار کشیدن پرده ها از خواب بیدار شوید.این ساعت زنگدار از یک تابش ملایم شبیه سازی شده به نور خورشید، استفاده می کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر