هوآوی بیشترین رشد را در بازار گجت‌های پوشیدنی تجربه کرد

عصر کالا- گجت‌های پوشیدنی روز به روز محبوب‌تر از گذشته می‌شوند. این نکته را می‌شود هم از آمارهای فروش شرکت‌ها متوجه شد و هم از گجت‌های متنوعی که این روزها در دست مردم می‌بینیم.

هوآوی بیشترین رشد را در بازار گجت‌های پوشیدنی تجربه کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از خبرآنلاین، طبق گزارشی که شرکت IDC (شرکتی که خدمات اطلاعاتی ارائه می‌دهد) به تازگی منتشر کرده،  فروش این دستگاه‌ها توسط پنج شرکت برتر این حوزه در سه ماهه اول سال 2019، حدود 49.6 میلیون دستگاه بوده که نسبت به همین بازه در سال گذشته 55.2 درصد رشد داشته است.

    در این گزارش تحقیقاتی آمده هوآوی فروش خود را  در سه ماهه اول سال 2019 سه‌برابر کرده است که در مقایسه با سال گذشته این رقم 282 درصد افزایش داشته است  و موفق شده 5 میلیون دستگاه در این سه ماه به فروش برساند.

    البته تمام پنج تولیدکننده رکورد رشد یک ساله خود را شکسته‌اند اما در این میان هوآوی در زمینه رشد پیش‌روتر از بقیه است. سامسونگ با رشد 151 درصدی پیشرفت رتبه دوم و شیائومی هم با 68 درصد رشد نسبت به سال گذشته توانسته مقام سوم این رقابت را از آن خود کند.

    مدیر تحقیقات شرکت IDC Mobile Device Trackers می‌گوید که حذف جک هدفون و محبوبیت رو به رشد دستیاران هوشمند از عوامل موثری هستند که باعث شده گجت‌های پوشیدنی همچنان ترند بازار بمانند و حرکت رو به جلوی آن‌ها ادامه پیدا کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر