گجت هوشمند؛ برای تعیین میزان قندخون کاربران

عصر کالا- شرکت تکنولوژی فیت بیت به منظور توسعه استارتاپ تشخیص گلوکز در کاربران دیابتی ، بالغ بر ۶ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده است.

گجت هوشمند؛ برای تعیین میزان قندخون کاربران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، شرکت فیت بیت که در زمینه طراحی و تولید گجت‌های هوشمند از جمله ساعت هوشمند فیت بیت فعالیت می کند، قصد دارد به منظور تاسیس و توسعه یک استارتاپ فعال در زمینه تولید گجت هوشمندی که میزان قند و گلوکز را در کاربران تشخیص می دهد، بیش از 6 میلیون دلار سرمایه‌گذاری کند.

    این استارتاپ تحت عنوان "سانو" زیرمجموعه‌ای از شرکت فیت بیت خواهد بود که گجت‌های هوشمند بسیار کاربردی و جذابی را برای کاربران بخصوص افراد دیابتی و مبتلا به بیماری قند، طراحی و تولید خواهد کرد.

    این گجت هوشمند در راستای اهداف شرکت فیت بیت برای افزایش میزان سلامت و بهداشت کاربران در جهان عمل خواهد کرد چراکه میزان قند یا گلوکز موجود در خون کاربران را اندازه گیری کرده و گزارش می دهد. این سنجش های خانگی به طور قطع می تواند به افراد دیابتی و همچنین سایر افراد سالمی که به رژیم غذایی خود اهمیت می دهند، کمک بسزایی کند.

    خبرگزاری CNBC برای نخستین بار خبر سرمایه گذاری فیت بیت برای چنین محصولی را اعلام کرد و سپس اطلاعات مختصری از استارتاپ "سانو" را ارائه داد.

    استارتاپ "سانو" که در سانفرانسیسکوی ایالات متحده آمریکا مستقر است، از سال 2011 تاسیس و ایجاد شد و از آن موقع تاکنون درصدد طراحی و تولید محدود گجت هوشمندی بود که می توانست میزان قند یا گلوکز خون را تنها با استفاده و پوشیدن آن محصول هوشمند همانند ساعت، اندازه گیری کرده و بسنجد. 

    این محصول در حال حاضر در انتظار دریافت تاییدیه سازمان غذا و دارو و FDA آمریکاست تا بتواند با کمک و سرمایه گذاری شرکت فیت بیت، به تولید انبوه و طراحی های پیشرفته‌تری از این گجت هوشمند اقدام کند.

    ساعت‌های هوشمند ساخت شرکت فیت بیت از جمله برترین و پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند در سال 2017 شناخته شده است. این شرکت با کمپانی‌های دیگری که در عرصه تکنولوژی و تولید و طراحی گجت‌های هوشمند فعالیت می کنند، همکاری کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر