مشکل یادآوری‌ها در گجت‌های اندروید به زودی حل می‌شود

عصر کالا- شرکت گوگل از وجود یک مشکل در سیستم عامل Android wear ۲.۰ خبر داد و اعلام کرد این مشکل باعث می شود یادآوری ها به صورت خودکار پاک شوند.

مشکل یادآوری‌ها در گجت‌های اندروید به زودی حل می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ شرکت گوگل وجود یک مشکل در سیستم عامل Android wear 2.0 را تایید و اعلام کرد این مشکل باعث می شود یادآوری ها به صورت خودکار پاک شوند.مشکل یادآوری‌ها در گجت‌های پوشیدنی اندروید به زودی حل می‌شود
    یکی از کارمندان شرکت گفته است که این موضوع در حال بررسی است و به زودی مشکل رفع می شود. این مشکل به این صورت است که به طور مثال شما برای تاریخ و ساعت خاصی آلارم یا همان یادآوری خود را تنظیم کرده اید، وقتی به آن تاریخ و ساعت مورد نظر می رسیم بدون تایید شما آن یادآوری پاک می شود و فقط در آن زمان خاص شما را مطلع می کند.
    او در این زمینه گفت: ما از این مسئله آگاه و برای حل آن مشغول به کار هستیم. باید این مشکل به زودی حل شود و کاربران با به روز رسانی از طریق اپلیکیشن گوگل شاهد رفع این مشکل شوند.
    همچنین تایید شده است که مشکل مربوط به محدودیت زمان استفاده کردن از کارت بانکی نیز مربوط به این مسئله است. بنابراین انتظار می رود که هر چه زودتر این مشکل رفع شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر