منتظر ساعت هوشمند Moonraker نوکیا باشید

عصر کالا- از مدتی قبل شایعاتی در مورد یک ساعت مچی هوشمند موسوم به Nokia Moonraker منتشر شد و البته هیچ وقت این محصول به صورت رسمی تایید نشد.

منتظر ساعت هوشمند Moonraker نوکیا باشید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از موبنا، ساعت هوشمند Moonraker نخستین بار توسط نوکیا طراحی شد و زمانی که مایکروسافت شرکت مذکور را خرید،‌ حق امتیاز تولید این ساعت هوشمند را هم از آن خود کرد.

    در گذشته چندین عکس منتشر شد که نشان می‌دهد مایکروسافت پروژه توسعه این ساعت هوشمند را منتفی کرده است. تابستان گذشته نیز برخی خبرها در این زمینه منتشر شد و این بار منابع آگاه اعلام کردند که Moonraker بار دیگر در فرآیند تولید قرار گرفته است.

    Nokia-Moonraker-Smartwatch

    این طور که منابع آگاه می‌گویند، Moonraker فراتر از یک پروژه کنار گذاشته شده است و بر این اساس یکی از دو شرکت نوکیا یا مایکروسافت به احتمال قوی آن را به تولید انبوه می‌رسانند. هنوز اسناد معتبری در این زمینه منتشر نشده است تا بتوان در مورد این محصول به صورت قطعی صحبت کرد، ولی منابع آگاه می‌گویند که در آینده نزدیک می‌تواند مدل نهایی آن را از نزدیک مشاهده کرد.

    این ساعت مچی هوشمند گیرنده ماهواره‌ای GPS دارد و یک رابط کاربردی استاندارد برای آن در نظر گرفته شده است تا کاربران به راحتی این محصول را به گوشی هوشمند خود متصل کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر