ساعت هوشمند هوگو باس تاچ رسما معرفی شد؛ لوکس، زیبا و مجهز به اندروید ویر ۲

عصر کالا- ساعت اندرویدی هوگو باس تاچ (Hugo Boss Touch)، نخستین تجربه ساعت یک گجت هوشمند توسط این شرکت فعال در صنعت مد و پوشاک است به سیستم عامل اندروید ویر ۲ مجهز است و با طراحی مشابه ساعت های کلاسیک، با قیمت ۳۹۵ دلار به فروش خواهد رسید.

ساعت هوشمند هوگو باس تاچ رسما معرفی شد؛ لوکس، زیبا و مجهز به اندروید ویر ۲
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ubergizmo، ساعت های هوشمند طی سال‌های اخیر انقلابی را در طراحی خود می‌بینند و اینک آن‌ها از طراحی عجیب و غریب فاصله گرفته‌اند تا بسیاری از کمپانی‌ها ساعت‌های هوشمندان را شبیه به ساعت های کلاسیک طراحی کنند. هوگو باس نیز یکی از این کمپانی‌ها است، اگر چه این قضیه از یک تولید کننده لوازم لوکس فعال در سراسر جهان بعید هم به نظر نمی‌رسید.
    در همین راستا این شرکت نخستین ساعت هوشمند مجهز به پلتفرم اندروید ویر خود را به نام هوگو باس تاچ معرفی کرد. این ساعت در صفحه توییتری رسمی اندروید ویر گوگل معرفی شده است و ما اینک می‌دانیم که نخستین تجربه هوشمند شرکت هوگو باس یک ساعت اندرویدی خواهد بود.
    قیمت احتمالا هوگو باس تاچ ، 395 دلار است

    متاسفانه اطلاعات زیادی از ساعت هوشمند هوگو باس تاچ منتشر نشنده است و تنها چیزی که ما می‌دانیم مجهز بودن آن به پلتفرم اندروید ویر (احتمالا نسخه جدید آن یعنی اندروید ویر 2) است. بنابراین در این برهه از زمان صحبت در مورد چیزهایی نظیر مشخصات فنی، قابلیت ها، عمر باتری و مواردی اینچنینی هنوز زود است و احتمال می‌رود طی روزهای آینده بیشتر در ارتباط با هوگو باس تاچ بشنویم. با تمام این تفاسیر، کارشناسان معتقدند نخستین تجربه هوشمند این برند فعال در حوزه فشن با قیمت 395 دلار و از ماه آگوست سال جاری به فروش خواهد رسید. انتظار می‌رود این ساعت از یک چیپ NFC برای استفاده از Android Pay برخوردار باشد، اما متاسفانه بعید به نظر می‌رسد مواردی نظیر یک سنسور ضربان قلب را در زیر قاب این ساعت هوشمند کلاسیک داشته باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر