گوگل با ساعت هوشمندش خواهد آمد

عصر کالا- گوگل سرانجام یک ساعت هوشمند ساخت، اما شاید آنطور که شما انتظار داشته اید نباشد.

گوگل با ساعت هوشمندش خواهد آمد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از دیجایتو  ؛گوگل سرانجام یک ساعت هوشمند ساخت، اما شاید آنطور که شما انتظار داشته اید نباشد. «وریلی» (Verily) به عنوان مرکز سلامت زیر نظر کمپانی آلفابت اخیراً از ساعتی با نام Study Watch رونمایی کرده که برای مقاصد تحقیقاتی طراحی شده و قادر است اطلاعات مفید و داده های پیچیده ای را جمع آوری کند.

    گفتنی است یکی از نکته های کلیدی در عرضه Android Wear 2.0، قابلیت پایش سلامت و تناسب اندام بود که بسیاری از گجت ها هم قادر هستند ضربان قلب را اندازه گیری کنند، گام های برداشته شده کاربر را بشمارند و همچنین پیشرفت کاربر را نیز دنبال کنند اما ساعت Study Watch در نوع خود بی نظیر است.

    ساعت Study Watch برای مقاصد تحقیقاتی طراحی شده و قادر است اطلاعات مفید و داده هایی پیچیده را جمع آوری کند
    طبق اطلاعات دریافت شده، سنسورهای به کار رفته در ساعت هوشمند پرده برداری شده توسط «وریلی» علاوه بر امکانات ساعت های معمول، قابلیت اندازه گیری فعالیت الکترودرمال (تغییرات به وجود آمده در ویژگی های الکتریکی پوست)، حرکت های اینرسیایی و نوار قلب را نیز داراست. همچنین Study Watch می تواند بدون وقفه کار کند و امکان پایش با حساسیت بالا را با کمترین مقدار تأثیر وارده به کاربر فراهم کند.

    لازم به ذکر است ساعت کمپانی «وریلی» از قابلیت های دیگری نظیر طول عمر باتری یک هفته ای، نمایشگر همیشه روشن با مصرف انرژی پایین و به علاوه یک پردازنده قدرتمند نیز بهره مند است. گفتنی است از آنجایی که برای یک دستگاه جمع آوری کننده اطلاعات مربوط به سلامت افراد، ذخیره کردن آنها امری حیاتی است بنابراین Study Watch از یک فرآیند فشرده سازی پیشرفته و همچنین فضای ذخیره سازی با گنجایش بالایی برخوردار است که داده های دریافتی را درون گجت رمزنگاری می کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر