تولید ساعتی که با یک ضربه تنظیم می شود

عصر کالا- یکی از مشکلات ساعت های مکانیکی ضرورت بازتنظیم آنها یا کوک کردن مجددشان است. اما حالا یک شرکت بلژیکی راه حلی جالب برای این مشکل یافته است.

تولید ساعتی که با یک ضربه تنظیم می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، یکی از مشکلات ساعت های مکانیکی ضرورت بازتنظیم آنها بعد از مدتی استفاده از طریق مهره تنظیم یا با کوک کردن مجددشان است. شرکت ریسنس ساعت تازه ای به نام Type 2 e-Crown تولید کرده که یک ساعت خودکار مکانیکی / الکترومکانیکی محسوب می شود و در صورت وارد آمدن یک ضربه توسط کاربر به سطح شیشه ای آن خود را بازتنظیم می کند.

    تنظیم ساعت به این شیوه با استفاده از یک سیستم الکترومکانیکی داخلی انجام می شود که شرکت سازنده در این مورد اطلاعات خاصی را منتشر نکرده است.

    با توجه به شیوه تنظیم منحصر به فرد این ساعت، خبری از هیچ دکمه یا پیچ یا مهره ای برای تنظیم نیست. البته بقیه مشخصات ظاهری این ساعت تفاوتی با ساعت های مچی موجود در بازار ندارد.

    قاب 45 میلیمتری این ساعت از جنس تیتانیوم ساخته شده و بسیار ظریف و چشم نواز است. همچنین در صورت دوبار ضربه زدن به شیشه این ساعت می توان زمان نمایش داده شده را بر اساس نواحی زمانی متفاوت موجود تغییر داد.

    این ساعت با استاندارد بلوتوث سازگاری داشته و قابل اتصال به یک برنامه تلفن همراه نیز است که امکاناتی مانند تنظیمات دقیق تر، برنامه ریزی فعالیت های روزانه و یادآوری فعالیت های مهم را ممکن می کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر