ساعت هوشمند Raspberry Pi با ویندوز ۹۸ ارائه خواهد شد

عصر کالا- اگر ساعت‌های هوشمند موجود مانند ساعت‌های اپل، سامسونگ و دیگر شرکت‌ها نتوانسته‌اند تا به این لحظه نظر شما را به خود جلب کنند، بهتر است که از رایانه کوچک اما قدرتمند Raspberry Pi تولید شده در ۳۱۴REACTOR استفاده کنید.

ساعت هوشمند Raspberry Pi با ویندوز ۹۸ ارائه خواهد شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از گیکی گجت، همان‌طور که در تصویر می‌بینید ساعت هوشمند Raspberry Pi سیستم عامل ویندوز 98 را اجرا می‌کند که اخیراً برای Raspberry Pi موجود نبوده است. این شرکت از یک شبیه ساز از طریق نرم افزار ماشین مجازی معروف QEMU برای اجرای سیستم عامل قدیمی مایکروسافت ویندوز 98 در Pi استفاده کرده است. سازنده این ساعت هوشمند می‌گوید: «من همیشه علاقه خاصی به ویندوز 98 داشتم. وقتی به روزهای گذشته فکر می‌کنم که چطور با سیستم قدیمی Pentium II با 64mb رم و کارت گرافیک‌های واقعاً افتضاح کار می‌کردم، حس بدی به من دست می‌دهد. اما این روزها دیگر این سیستم تنها منبع مورد استفاده در رایانه‌ها نیست و همین مسئله باعث می‌شود من تمایل به استفاده مجدد از آن داشته باشم. من توانسته‌ام رایانه ویندوز 98 که همیشه در رویای خود داشته‌ام را به واقعیت تبدیل کنم.

    من همچنین علاقه زیادی به شبیه سازی دارم یعنی ایده اجرای یک سیستم عامل در یک ماشین مجازی. واقعاً فوق العاده است. این کار شبیه ماتریکس است اما بیشتر از همه به فناوری پوشیدنی‌های هوشمند کوچک علاقه دارم و امروز می‌توانم چیزی شبیه به این را بسازم. بنابراین فکر کردم ساخت یک ساعت هوشمند با سیستم عامل ویندوز 98 کار احمقانه‌ای نخواهد بود. به همین خاطر چند پروژه در مورد صفحه نمایش‌های Raspberry Pi و TFT انجام دادم که در حال حاضر از GPIO استفاده می‌کنند بنابراین بخش سخت افزاری این کار اصلاً دشوار نبود، یک Pi A+ ساختم و پایه کیس رو در زیر صفحه نمایش TFT قرار دادم و با چند پیچ و جداکننده صفحه نمایش TFT را ثابت کردم.»
    امیدواریم از این پروژه ساخت Pi لذت برده باشید. البته فهرست جامعی از صفحه نمایش‌های Raspberry Pi، HATS و صفحه نمایش‌های کوچک وجود دارد که مطمئناً از آن‌ها لذت خواهید برد. در صورتی که به پروژه‌های ساخت Arduino علاقه‌مند شده‌اید، این پروژه‌ها می‌توانند منبع الهامی برای پروژه‌های شما باشد

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر