نمایشگاه CES۲۰۱۷ لاس وگاس؛

سامسونگ از دو مدل تبلت ویندوزی جدید در CES ۲۰۱۷ رونمایی خواهدکرد

عصر کالا- به نظر می رسد که دوباره شاهد حضور تبلت های ویندوزی سامسونگ در بازار خواهیم بود.

سامسونگ از دو مدل تبلت ویندوزی جدید در CES ۲۰۱۷ رونمایی خواهدکرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا » به نقل از دیجیرو ، منابع خبری نزدیک به سامسونگ گزارش داده اند که این شرکت هفته آینده از دو تبلت ویندوزی جدید در نمایشگاه CES 2017 لاس وگاس رونمایی خواهد کرد. گفته شده که یکی از این تبلت ها با کد SM-W720 ساخته می شود، به این ترتیب این مدل جانشین گلکسی تب پرو اس (Galaxy Tab Pro S) ای می شود که با کد SM-W700 تولید می شد.

احتمالا به یاد دارید که تبلت گلکسی Tab Pro S با صفحه نمایش 12 اینچی و وضوح تصویر 1440p ، پردازنده سری M اینتل، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه SSD برای رقابت با سرفیس پرو 4 مایکروسافت به بازار عرضه شده بود. با اینکه تاکنون هیچ خبری مبنی بر مشخصات فنی W720 منتشر نشده، اما به نظر می رسد که تبلت جدید دارای سخت افزار قدرتمندتری باشد.

تبلت دومی که توسط سامسونگ در CES معرفی خواهد شد با کد SM-W620 ساخته می شود. گفته شده که این تبلت نسبت به W720 صفحه نمایش کوچکتری داشته و مشخصات فنی و وضوح تصویر آن نیز ضعیفتر خواهد بود.

مثل همیشه سامسونگ فعالیت پر سر و صدایی در CES خواهد داشت. البته به نظر می رسد که امسال تمرکز اصلی این شرکت روی محصولاتی غیر از گوشی های هوشمند باشد. بلندگوها و SoundBar های بدون سیم، دستگاه های پخش کننده دیسک های بلوری و تلویزیون ها بخشی از این محصولات جدید هستند که سامسونگ در CES معرفی می کند. احتمالا دیدن این تبلت ها در بین محصولات صوتی و تصویری سامسونگ جالب باشد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر