۱۰ قابلیت اپل‌واچ که کار شما را راحت‌تر می‌کند

عصر کالا- ساعت‌های هوشمند اپل واچ به قابلیتهای متعددی مجهزند که به کاربران اجازه می‌دهد کار و فعالیت‌های موردنظر خود را بسیار راحت‌تر از حالت معمول انجام دهند.

۱۰ قابلیت اپل‌واچ که کار شما را راحت‌تر می‌کند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، با توجه به افزایش روزافزون محبوبیت و استقبال بی نظیر کاربران و علاقمندان از ساعت‌های هوشمند و هم زمان با رکود بی‌سابقه در بازارهای جهانی موبایل، بسیاری از غول‌های تکنولوژی و شرکت‌های تولیدکننده گوشی به سمت و سوی تولید، طراحی و عرضه ساعت‌های هوشمند روی آورده‌اند.

    یکی از نخستین و موفق‌ترین ساعت‌های هوشمند موجود در جهان، اپل واچ است که در سال‌های اخیر از زمان عرضه اولین نسل از آن، با استقبال بی‌نظیری از سوی کاربران و علاقمندان به محصولات تکنولوژی مواجه شده است.

    بر اساس گزارش وب سایت بیزینس اینسایدر، شاید شما نیز جزو آن دسته از کاربرانی باشید که برخلاف خریداری و استفاده از ساعت‌های هوشمند اپل واچ، از قابلیت و ویژگی‌های متعددی که این گجت‌های هوشمند و پوشیدنی دارند و می‌توانند در تسهیل انجام امور مختلف به کاربران کمک کنند، آگاهی و اطلاعی ندارند.

    1. اپل واچ قابلیت تبدیل به یک ریموت کنترل را دارد

    ساعت‌های هوشمند اپل واچ قادرند به یک ریموت کنترل برای جابجا کردن کانال‌های تلویزیون و سایر دستگاههای الکترونیکی و هوشمند تبدیل شوند.

    2. اپل واچ، مک بوک شما را باز می‌کند

    کاربران می‌توانند قفل و رمز لپ تاپ های مک بوک توسعه داده شده توسط اپل را توسط ساعت‌های هوشمند اپل واچ باز کرده و از آن به منظور انجام کارهای موردنظر خود استفاده کنند.

    3. می‌توانید گزینه میانبر برای اپلیکیشن‌های پرکاربرد خود را بسازید

    یکی دیگر از کارهایی که به افزایش سرعت کاربران در انجام فعالیت‌های مدنظر خود با استفاده از ساعت هوشمند اپل واچ کمک می‌کند، گزینه میانبر ( short cut) است که به کاربران این امکان را می‌دهد بدون نیاز به پیدا کردن اپلیکیشن های موردنیاز خود ، یک میانبر برای آن بر روی صفحه اصلی ایجاد کنند تا در کمترین زمان ممکن، به آن دسترسی پیدا کنند.

    4. در صورت مواجه با استرس، از اپلیکیشن تنفس اپل‌واچ بهره ببرید

    اپلیکیشن Breathe در ساعت‌های اپل‌واچ به کاربران اجازه می‌دهد تا در صورت مواجهه با شرایط استرس‌زا، به کاربران کمک و یادآوری کند که در فواصل زمانی کم ، تنفس عمیق شکمی انجام دهند چراکه تحقیقات علمی نشان می‌دهد تکرار این عمل در کاهش استرس و اضطراب موثر واقع می‌شود.

    5. با اپل‌واچ گوشی آیفون خود را پیدا کنید

    اگر کاربران گوشی آیفون خود را گم کرده و فراموش کنند که آن را کجا گذاشته‌اند ، قادر خواهند بود در کمترین زمان ممکن با استفاده از قابلیت find my phone موجود در ساعت هوشمند اپل واچ خود آن را پیدا کنند.

    6. با اپل‌واچ عکس بگیرید

    در بسیاری از مواقع ، کاربران ترجیح می‌دهند که از دوربین گوشی خود استفاده نکنند و بجای آن ، از دوربین ساعت هوشمند خود استفاده کنند.

    7. اطلاع از وضعیت آب و هوا با اپل واچ

    کاربران می‌توانند بدون نیاز به جستجوی وضعیت آب و هوا در گوشی خود، با لمس تنها یک گزینه وضعیت آب و هوایی را پیگیری و مشاهده کنند.

    8. بدون نیاز به گوشی، تماس‌های خود را پاسخ داده و یا رد کنید 

    کاربران ساعت های هوشمند اپل واچ، قادر خواهند بود تماس های دریافتی خود را بدون نیاز به دست زدن به گوشی خود، پاسخ داده و یا رد کنند .

    9. امکان پرداخت مالی و پولی از طریق اپل واچ

    کاربران همچنین می‌توانند توسط اپل‌واچ بدون نیاز به ورود از طریق پلت‌فرم‌های پرداخت گوشی‌های آیفون، قبض ها و بدهی‌های موردنظر خود را پرداخت کنند.

    10. به موسیقی های موردعلاقه خود با اپل واچ گوش فرادهید

    کاربران می‌توانند به اهنگ و موسیقی‌های مورد علاقه خود با استفاده از اتصال به ساعت هوشمند اپل واچ گوش فرا دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر