کارت های گرافیک Radeon RX ۵۵۰ گیگابایت، خوش قیمت و پرقدرت

عصر کالا- گیگابایت در تکمیل کارت های سری RX ۵۵۰ خود دو مدل جدید معرفی کرد که یکی از آنها به صورت کارخانه ای اورکلاک شده. فرکانس هسته RX ۵۵۰ D۵ ۲G در حالت OC به ۱۱۹۵ مگاهرتز می رسد اما RX ۵۵۰ Gaming OC ۲G دارای فرکانس پیش فرض ۱۲۰۶ مگاهرتز است که در حالت OC به ۱۲۱۹ مگاهرتز می رسد.

کارت های گرافیک Radeon RX ۵۵۰ گیگابایت، خوش قیمت و پرقدرت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از سخت افزارٰ RX 550 D5 2G به یک فن 920 میلی متری و حرارت گیر آلومینیومی معمولی مجهز است، با این حال گیگابایت از همان اجزای مرغوب و بادوام همیشگی خود در ساخت این کارت بهره گرفته است. این کارت در حالت پیش فرض (Gaming) دارای همان فرکانس هسته مرجع است اما تنها از طریق یک کلیک می توان حالت OC را اعمال کرد که قدری سریعتر است. در این کارت نیز گیگابایت از همان طراحی آشنای خود برای تیغه های فن بهره گرفته که ادعا می شود به افزایش 23 درصدی حجم جابجایی هوا انجامیده است. تنها فن این کارت در مواقع بلا استفادگی و یا بار پردازشی پایین به طور خودکار به منظور به صفر رساندن آلودگی صوتی متوقف می شود.

    درگاه های خروجی تصویر این کارت متشکل از یک DP، یک Dual-link DVI-D و یک HDMI است.

    RX 550 Gaming OC 2G یک مدل پیشرفته تر و سریعتر مجهز به راهکار خنک سازی WINDFORCE 2X با بهره گیری از یک جفت فن 90 میلی متری و حرارت گیر آلومینیومی است. این کارت به صورت کارخانه ای اورکلاک شده و دارای فرکانس هسته 1206 مگاهرتز است. یک DP، یک Dual-link DVI-D و یک HDMIدرگاه های خروجی تصویر این کارت را تشکیل می دهند.

    RX 550 D5 2G با قیمت 80 دلار و RX 550 Gaming OC 2G با قیمت 90 دلار عرضه می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر