ساعت هوشمند Watch ۲ Classic هوآوی در آمریکا عرضه شد

عصر کالا- تنها چند هفته از عرضه ساعت هوشمند Watch ۲ هوآوی در آمریکا می گذرد. این شرکت ابتدا مدل ساخته شده با بدنه پلاستیکی و سرامیکی این ساعت ر ا در آمریکا عرضه کرد و حالا از عرضه مدل کلاسیک این ساعت در این کشور خبر داده است.

ساعت هوشمند Watch ۲ Classic هوآوی در آمریکا عرضه شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ابرگیزمو، مدل کلاسیک نسخه رسمی تر این ساعت است و با لباس های رسمی ترکیب زیبایی خواهد شد. مدل کلاسیک ساعت Watch 2 دارای بدنه فلزی ضد زنگ و بند چرمی است که ظاهری زیبا و مجلل را به این ساعت میبخشد و این همان دلیلی است که این ساعت نسبت به همتای خود گرانتر است.

    مشخصات دیگر این مدل مشابه مدل استاندارد ساعت Watch 2 است. ساعت هوشمند Watch 2 Classic نیز همچون همتای خود دارای صفحه نمایش گرد 1.2 اینچی با وضوح تصویر 390 در 390 پیکسل به همراه 4 گیگابایت رم و باتری 420 میلی آمپر است.
    این ساعت همچنین دارای امکاناتی از جمله GPS، NFC، حسگر ضربان قلب است و سیستم عامل اندروید ویر 2.0 (Android Wear) را اجرا میکند. این ساعت همچنین ضد آب و گرد و غبار است و با دستگاه های اندروید و آی او اس سازگاری دارد.

    ساعت Watch 2 Classic هوآوی با افزایش قیمت 70 دلاری نسبت به مدل پلاستیک و سرامیکی Watch 2 با قیمت 369.99 دلار به فروش می رسد.
    این ساعت هم اکنون از طریق سایت های آمازون، بست بای (Best Buy) و نیو اِگ (New Egg) به فروش می رسد. به مدت محدود، تمامی خریداران می توانند تا 10 هفته به صورت رایگان به Google Play Music دسترسی داشته باشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر