ساعت هوشمندی که خودبه‌خود شارژ می‌شود

عصر کالا- اگر بخواهید یک مشکل ساعت‌های هوشمند را بگویید آن چیست؟ اغلب کاربران ساعت‌های هوشمند از عمر باتری آن‌ها گله می‌کنند.

ساعت هوشمندی که خودبه‌خود شارژ می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، باتری ساعت‌های هوشمند مدت زیادی کار نمی‌کند و اگر زیاد با آن‌ها سروکار دارید، مرتب نیاز به شارژ کردن دارند. آخرین تلاش‌ها برای حل این مشکل، استفاده از باتری کینتیک است. راهکاری که ما را یاد ساعت‌های قدیمی می‌اندازد که با حرکت دست و تکان خوردن باتری خود را شارژ می‌کنند.

    رمز موفقیت این ساعت‌های هوشمند با باتری‌ خود شارژ شونده این است که با همان حرکات ساده و طبیعی شما در طول کارهای روزمره شارژ می‌شود. این ساعت درست مثل ساعت‌های هوشمند دیگر قابلیت‌های جالبی مثل حس‌گر ضربان قلب، اندازه‌گیری میزان فعالیت، GPS، بلوتوث و نوتیفیکیشن هم دارد.

    سوال اصلی اینجاست که یک منبع انرژی جنبشی برای ساعت هوشمند کافی است یا نه؟ چه مدت طول می‌کشد که ساعتی که بدون حرکت روی میز رها کرده‌اید خاموش شود؟ و البته چقدر طول می‌کشد ساعتی که خاموش شده دوباره شارژ شود؟

    اگر باتری کینتیک هم به‌اندازه‌ی باتری ساعت‌های هوشمند دیگر دوام بیاورد، آیا تابه‌حال هیچ شرکتی به آن فکر نکرده است؟

    قیمت شرکتی آن از 438 دلار شروع می‌شود که کیک‌استارتر گفته آن را با تخفیف ویژه و 189 دلار خواهد فروخت؛ که البته مثل همیشه اعتمادی به آن نیست. باید منتظر بمانیم تا نتیجه را ببینیم.

    فکر می‌کنید این ساعت می‌تواند موفق باشد؟ یا تنها یک نوآوری است که به‌زودی کنار گذاشته می‌شود؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر