احتمالا ساعت هوشمند فیت بیت تا پیش از فصل پاییز رونمایی نخواهد شد

عصر کالا- شاید بیشتر ما فیت بیت را با نام دستبندهای فیتنس و پایشگرهای سلامتی اش بشناسیم. این کمپانی تا کنون هیچ ساعت هوشمندی تولید و عرضه نکرده است، اما بر اساس آنچه پیشتر در تک شات خواندید، فیت بیت مشغول کار بر روی یک اسمارت واچ است که انتظار می رفت اوایل سال جاری رونمایی شود اما بر اساس گزارشی جدید، عرضه این ساعت هوشمند به فصل پاییز موکول شده است

احتمالا ساعت هوشمند فیت بیت تا پیش از فصل پاییز رونمایی نخواهد شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از شهر خبر؛  نخستین اسمارت واچ فیت بیت شباهت بسیار زیادی به پایشگر Blaze فیت بیت دارد.

    نخستین اسمارت واچ این کمپانی با نخستین هدفون بلوتوثی فیت بیت نیز همراه خواهد بود. این دو محصول بر اساس شایعات در پاییز سال جاری معرفی خواهند شد. گفته می شود فیت بیت در حال حاضر درگیر بعضی مشکلات تولید است که باعث شده زمان عرضه از بهار به پاییز منتقل شود.

    به گفته یکی از منابع در یکی از نمونه های اولیه نهایی، GPS به دلیل عدم قرارگیری آنتن در محل صحیح فاقد عملکرد بود. این مشکل باعث شده فیت بیت مجددا به باز طراحی این اسمارت فون بازگردد تا از دریافت سیگنال قوی توسط GPS اطمینان کسب کند.

    از طرفی گویا تیم طراحی برای ضد آب نمودن کامل این گجت با مشکل مواجه شده و مشخص نیست در نهایت با چنین ویژگی عرضه خواهد شد یا نه.

    از ویژگی های فنی این محصول می توان به نمایشگر رنگی، GPS تعبیه شده در ساعت، سنسور ضربان قلب، پشتیبانی از پرداخت، قابلیت استریم و ذخیره ی موسیقی از پاندورا و باتری با طول عمر 4 روزه نام برد.

    تمام این مشخصات در بدنه ای آلومینیومی با طراحی یکپارچه قرار می گیرد که از برچسب قیمت 300 دلاری برخوردار است. یک هدفون بلوتوثی نیز همراه با این اسمارت واچ معرفی می شود که احتمالا از طراحی مشابهی با Beats X اپل برخوردار خواهد بود.

    فیت بیت هنوز واکنشی در مقابل این شایعات نشان نداده است و باید منتظر خبرهای تکمیلی در این رابطه بمانیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر