رونمایی از نسل جدید ساعت هوشمند

عصر کالا- طبق شایعات منتشر شده، شرکت گارمین قرار است ساعت هوشمند Vivomove HR خود را در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ آلمان رونمایی کند.

رونمایی از نسل جدید ساعت هوشمند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از اندروید هدلاین، ایوان بلس که به انتشار اخبار، افشاگری ها و شایعات در فضای مجازی معروف است، در صفحه توییتر خود تصویری از این ساعت هوشمند را منتشر کرد و اعلام کرد که  شرکت گارمین در جریان نمایشگاه ایفا 2017 که در آلمان برگزار می شود، نسل جدید ساعت هوشمند خود را با عنوان  Vivomove HR  معرفی و رونمایی خواهد کرد. با این حال از جزییات دقیق‌تر ساعت هوشمند گارمین خبر دیگری در دست نیست.

    از تصویر منتشر شده می توان به برخی ویژگی های این ساعت هوشمند پی برد. بعنوان مثال، این ساعت به حسگر ضربان سنج و حسگر اثر انگشت در پشت آن مجهز است. همچنین با توجه به تصویر، می توان به نمایش یک اعلان روی صفحه نمایش آن اشاره کرد که با کلیک بر روی علامت ضربدر می توان آن را بست و یا در صورت تمایل به درج پاسخ، می توان روی دکمه Reply کلیک کرده و به پیام دریافتی خود پاسخ داد. البته هنوز مشخص نشده است که برای پاسخ دادن تنها باید از کیبورد لمسی صفحه نمایش این ساعت هوشمند استفاده کرد یا امکان دستورات صوتی هم وجود دارد.

    یکی دیگر از ویژگی‌هایی که هنوز از ساعت هوشمند گارمین معلوم نیست، سیستم عامل آن است چرا که از تصویر منتشر شده نمی توان شباهتی به سیستم عامل اندروید مشاهده کرد و احتمال می رود شرکت گارمین سیستم عامل خاص خود را برای این ساعت هوشمند جدید توسعه و ارائه داده است.

    بر اساس اطلاعات بدست آمده، علاوه بر ساعت هوشمند Vivomove HR که توسط گارمین معرفی خواهد شد، تصاویر دیگری از یک ساعت هوشمند بنام 3 Vivotech نیز منتشر شده است که انتظار می رود شرکت گارمین محصولات دیگری هم در نمایشگاه ایفا 2017 رونمایی کند.

    در صورت تایید صحت اطلاعات و شایعات منتشر شده، می توان انتظار داشت که ساعت هوشمند Vivomove HR پس از رونمایی رسمی، با یک بدنه فلزی و بندهای قابل تعویض، روانه بازار شود.

    با توجه به آنکه هنوز این محصولات معرفی و رونمایی نشده‌اند، این شرکت هم اکنون هیچ اطلاعات دقیقی از ظاهر، ویژگی‌ها و قیمت آن نداده است .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر