ساعت‌های هوشمندی که در ایفا ۲۰۱۹ رونمایی شدند

عصر کالا- شرکت‌های تولیدکننده ساعت‌های هوشمند در جریان برگزاری نمایشگاه فناری ایفا ۲۰۱۹ برلین از محصولات جدید خود رونمایی کرده‌اند.

ساعت‌های هوشمندی که در ایفا ۲۰۱۹ رونمایی شدند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، نمایشگاه علم و فناوری ایفا 2019 که از تاریخ ششم تا یازدهم سپتامبر سال جاری میلادی در شهر برلین، پایتخت آلمان درحال برگزاری است، میزبان رونمایی و معرفی محصولات مربوط به تکنولوژی و گجت‌های هوشمند جدیدی است که از سوی شرکت‌های بزرگ تولیدکننده محصولات فناوری توسعه یافته است.

    حالا وب سایت android authority به بررسی تمامی ساعت‌های هوشمند و سایر گجت های پوشیدنی هوشمندی پرداخته است که تاکنون در جریان برگزاری نمایشگاه ایفا 2019معرفی و رونمایی شده است.

    گارمین

    شرکت گارمین به عنوان تولیدکننده ساعت های هوشمند، در جریان برگزاری نمایشگاه ایفا 2019 تعداد زیادی از ساعت های هوشمند جدید خود را تحت عناوین گارمین ونوو (Garmin Venu)، ویوو اکتیو 4 (Vivoactive 4) و ویوو موو (Vivomove) رونمایی کرده است تا نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران را به سمت و سوی خود جلب کند.

    فسیل

    شرکت فسیل به عنوان یکی دیگر از تولیدکنندگان برتر ساعت‌های هوشمند، در جریان برگزاری نمایشگاه ایفا 2019 شش مدل ساعت جدید را معرفی و رونمایی کرده است.

    مایکل کورس

    این شرکت نیز که یکی از بزرگترین و معروف ترین سازندگان ساعت در جهان به شمار می رود، در جریان برگزاری این نمایشگاه از سه مدل ساعت هوشمند جدید خود پرده برداری کرد که می توان به  Lexington 2، Bradshaw 2 و MKGO اشاره کرد. گفته می شود هر سه مدل ساعت هوشمند توسعه یافته توسط این شرکت از تراشه های پردازنده اسنپدارگون 3100 SoC بهره می برند.

    پوما

    شرکت پوما نیز نخستین ساعت هوشمند خود را در جریان برگزاری نمایشگاه ایفا 2019 رونمایی کرده است که از نظر بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران، ساختارهای زیبایی شناختی متعددی دارد که در جلب نظر و توجه کاربران و علاقمندان به گجت های هوشمند و پوشیدنی کمک به سزایی به آن خواهد کرد. از مهم ترین قابلیت های این ساعت هوشمند می توان به GPS، حسگر ضربان قلب، NFC و سیستم پرداخت گوگل پی اشاره کرد.

    ایسوس

    یکی دیگر از ساعت‌های هوشمندی که در جریان برگزاری این نمایشگاه علم و فناوری در آلمان معرفی و رونمایی شد، VivoWatch SP است که به عقیده کارشناسان و تحلیلگران، در اواخر 2019 یا اوایل 2020 میلادی روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

    تی سی‌ال

    این شرکت نیز یک ساعت هوشمند جدید در نمایشگاه ایفا 2019 معرفی کرد که قابلیت‌های آن اندکی با سایر گجت‌ها و ساعت‌های هوشمند موجود در بازار متفاوت است که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به فونت سایز بزرگ برای سهولت در خواندن پیام‌های دریافتی، امکانات مربوط به ردیابی سلامتی و غیره اشاره کرد.

    فیت‌بیت

    ساعت هوشمند فیت بیت ورسا 2 نیز یکی دیگر از محصولاتی بود که در جریان برگزاری این نمایشگاه ایفا 2019 رونمایی و معرفی شد که از قابلیت‌های آن می‌توان به نمایشگر اولد، تراشه پردازنده سریع و تجهیز به دستیار صوتی هوشمند الکسای آمازون اشاره کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر