بهترین ساعت‌های هوشمند ۲۰۱۷

عصر کالا: چه شما دنبال یک گجت ورزشی باشید یا یک تقویم همراه همیشگی، برای نیازتان انواع مختلفی از ساعت های مچی با تکنولوژی بالا را می‌توانید پیدا کنید.

بهترین ساعت‌های هوشمند ۲۰۱۷
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از برترینها، ساعت Pebble شرکت Kickstarter که از ساده‌ترین آن‌ها است تا نمونه‌های پیشرفته شرکت های دیگری مانند اپل، سامسونگ، هواوی، ال جی، موتورولا و مایکروسافت که همگی بدنبال جای خوش کردن در مچ دست شما هستند.

فاصله بین یک گجت ورزشی مثل قدم شمارهایی که روزگاری بسیار پرکاربرد بودند و یک ساعت هوشمند بشدت کاهش یافته، به نحوی که تعداد زیادی از همین گجت‌ها کارهایی که یک اپل‌واچ می‌تواند انجام دهد را، به خوبی انجام می‌دهند. اما با این حال کدام ساعت هوشمند برای شما مناسب است؟ در این مقاله ما قصد داریم بهترین گزینه را برایتان انتخاب کنیم. پس با ما همراه باشید.

1.  اپل واچ سری2

شروع قیمت از: 369 پوند

اپل با اضافه کردن GPS و خاصیت ضد آب به سری2 ساعت های خود بر ورزشی بودن آن ها مهر تاییدی زده است. به جز اضافه کردن این دو قابلیت که توانایی استفاده از آن در کوهنوردی و شنا را ممکن ساخته، اپل در این سری از یک پردازنده قوی‌تر استفاده کرده که آن را خیلی سریع‌تر نسبت به سری قبلی کرده است. گرچه از نظر ظاهری تفاوت چندانی ایجاد نشده اما از هر بُعد دیگری که نگاه کنید تقریبا تغیراتی ایجاد شده است.

2.  اپل واچ سری1

شروع قیمت از: 269 پوند

اگرچه GPS یا قابلیت ضد آب بودن سری2 را ندارد اما سری1 به طبع قیمت پایین تری داشته و طراحی زیبای آن به همراه سیستم کنترلی کارآمد و نمایشگر ضربان قلب به گزینه خوبی برای مچ دست شما تبدیل شده است.

3. سامسونگ Gear S3

قیمت: 349 پوند

آخرین نسخه از ساعت‌های مچی این شرکت نماد پیروزی در هر دو بخش نرم افزار و سخت افزار است. اگرچه این برند به تنهایی بهترین ساعت هوشمند موجود نیست اما بهترین جایگزین اپل واچ سری2 برای کاربران اندروید است.

نکته برجسته آن عمر عالی باتری‌اش است. باتری بزرگ 380 میلی‌آمپری آن و سیستم عامل سبک Tizen OS ، همه و همه Gear S3 را قادر می‌سازد تا تنها با یک بار شارژ پنج روز کارایی داشته باشد. اما این تنها نکته مثبت آن نیست چراکه همانند اپل واچ سری2، GPS داشته و می‌تواند مسافت پیموده را بدون نیاز به گوشی هوشمندتان ثبت کند. همچنین اسپیکری داشته و می‌توانید به تماس‌هایتان به خوبی پاسخ دهید.

4.  هواوی Watch 2

قیمت: 280 پوند

هواوی Watch 2 در بین یکی از بهترین ساعت هوشمند های سال 2017 قرار گرفت. این ساعت از سیستم عامل Android Wear 2 استفاده می‌کند و بدین معنی است که با آپدیت کردن آن برای بدست آوردن ویژگی ها و امکانات جدید، اصلا کار بیهوده‌ای نکردید.

این ساعت از یک پردازنده 1.1GHz اسنپدراگون با 768MB رم، 4GB حافظه داخلی و یک باتری 420mAh استفاده می‌کند. همچنین شما می‌توانید نمونه 4G آنرا تهیه کنید تا بتوانید با همان ساعت هم تماس بگیرید و هم پیام های خود را مستقیما از روی مچ دستتان چک کنید.

5.  ال جی Urbane

قیمت: 180 پوند

بیاید صادق باشیم. اسمارت واچ Urbane شرکت LG با سلیقه هر شخصی سازگار نمی‌باشد چراکه استایلش بزرگ بوده و هیچ نکته زیبا و ظرافتی در طراحی فلزی آن به چشم نمی خورد.به گفته خودشان این ساعت هوشمند جوانب مثبت زیادی دارد.عمر باتری عالی، صفحه نمایش دایره ای OLED و درخشان و ...

زمانی که ارائه شد قیمتی بیشتر از 200 پوند داشت درحالی که قیمتش افت کرد و به حدود 180 پوند رسید و بر جذابیتش که شما را به سمت خرید آن پیش برد، افزود.

6.  موتورولا Moto 360 2

قیمت: 229 پوند

موتورولا با عرضه این ساعت هوشمند به تمام آرزوهای ما پاسخ داده است. پردازنده‌ی آن نسبت به مدل پیشین تغییر کرده و با اسنپدراگون 400 جایگزین شده است و نتیجه آن تحصین برانگیز است. Moto 360 2 در دو سایز 42mm و 46mm عرضه شده است و باعث شده برای اشخاصی که مچ دست شان کوچکتر است هم قابل استفاده باشد. انواع زیاد بندهای در دسترس و آپشن های انتخابی دیگر آن را به زیباترین ساعت هوشمند اندرویدی تبدیل کرده است.

7.  سامسونگ Gear S2

قیمت: 249 پوند

سامسونگ ما را در این طراحی با یک ساعت پر زرق و برق و یک قاب متحرک روبرو ساخته و در دو مدل متفاوت عرضه شده است. مدل استاندارد و یک مدل کلاسیک که استایلی سنتی دارد. همچنین با سیستم عامل Tizen ارائه شده که با اکثر دستگاه های اندرویدی کار می‌کند.

8.  فیت بیت Blaze

قیمت:160 پوند

تصور ما بر این بود که ساعت فیت بیت بلیز یک گام در جهت درست برای فیت بیت بود، که قابلیت ساعت هوشمند را نیز اضافه کرده در حالی که ویژگی های لازم برای تناسب اندام را نیز دارا بود. فیت بیت بلیز می‌خواهد که شما خوش حال باشید از این که این دستبند را در حین انجام ورزش به نمایش می‌گذارید. نقص‌هایی نیز دارد از جمله نبود GPS، اما فیت بیت بلیز ساعت هوشمند بسیار خوب و اسپرتی است.

9. ساعت گارمین فوررانر 630

قیمت: 330 پوند

گارمین فوررانر 630 که یک ساعت تناسب اندام برای دونده های جدی است، یک نمایشگر دینامیکی برای دونده های جدی ارائه می دهد. این ساعت فراتر از استانداردهای ردیابی تناسب اندام کارایی دارد و آمار گسترده ای را ارائه می دهد، همه چیز از لحاظ حرکت تا نوسان های عمودی را حس می کند. آیا شما به همه این ها نیاز دارید؟ شاید نه. اما اگر شما به دنبال بهترین برای مربی‌گری هستید، گارمین فوررانر 630 می تواند گزینه خوبی باشد.

10. موتورولا موتو 360

قیمت: 150 پوند

ارائه این ساعت هوشمند طوفانی بپا کرد و هنگامی که موتو 360 2 معرفی شد، این طوفان را ربود. اما موتورولا موتو 360 یک ساعت هوشمند است که دارای ظاهر بسیار پر زرق و برق است. این دستگاه از سیستم عامل اندروید استفاده می کند و دارای یک صفحه نمایش بسیار روشن، یک مانیتور ضربان قلب و یک حسگر نور محیط است که اجازه می دهد تا صفحه نمایش آن را با شرایط تاریک و پر نور بدون دخالت کاربر سازگار کند. قیمت آن تا 120 پوند کاهش یافته است اما در هنگام خرید مراقب باشید چرا که آخرین نسخه Android Wear برای آن ارائه نمی شود.

11.  ایسوس ZenWatch

قیمت:200 پوند

ایسوس، زن واچ را با صفحه ای لمسی به دنیای اقلام پوشیدنی اندرویدی ارائه کرد. رقابت در حوزه ساعت هوشمند شیک، خوب به نظر می رسد، اما زن واچ زیاد دارای ظاهر شیک و خاصی نمی باشد. با کمی استقامت بیشتر، این ساعت یکی از گزینه های برتر ما می‌توانست باشد. به هر حال، این احتمالا تنها زمانی ارزش خرید دارد، که بتوانید آن را به یک قیمت وسوسه انگیز پیدا کنید.

12.  فسیل کیو فاندر

قیمت: 279 پوند

ساعت هوشمند فسیل کیو فاندر یک ساعت شیک است. در واقع، این یکی از جذابترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار است. با این وجود، دارای نقاط ضعف نیز می باشد. در این خصوص می‌توان به زمان باتری، نبود مانیتور ضربان قلب و ویژگی‌هایی که ارائه می دهد اشاره کرد. گفته می شود، عملکرد خوبی داشته و اگر شما پول نقد اضافی دارید و می‌خواهید یک ساعت هوشمند فوق العاده شیک اندرویدی بگیرید، ساعت فسیل کیو فاندر قطعا ارزش بررسی را دارد.

13 .گارمین ویو اکتیو

قیمت: 168 پوند

مدل ویوو اکتیو به خانواده ساعت‌های ورزشی گارمین که دارای GPS هستند، پیوست. با قابلیت دانلود برنامه ها، ایجاد ظاهر سفارشی و مخصوص به خود و اطلاع از نوتیفیکیشن ها. ویوو اکتیو به عنوان یک ساعت همه کاره ورزشی به بازار ارائه شد.

اما با این حال محدودیت هایی نیز در این ساعت وجود دارد. به عنوان مثال، دارای سنسور ضربان قلب داخلی نمی باشد، اما از آنجا که ویوواکتیو از پروتکل بی سیم ANT+ پشتیبانی می‌کند، به سنسورهای ضربان قلب، سرعت و سنسور هماهنگی شخص ثالث متصل می‌شود و تکنولوژی صفحه تبدیل کننده که به این معنی است که باتری آن یک هفته کارایی دارد. اگر تمرکز شما بیشتر در مورد تناسب اندام باشد نه برنامه های بسیار جذاب، این یک انتخاب عالی است.

14.مایکروسافت بند 2

قیمت: 200 پوند

مایکروسافت بند در طراحی استادانه ظاهر نشده بود. هدف مایکروسافت ایجاد ساعتی بوده که کارایی مچ‌بندهای ورزشی را داشته باشد. یک ترکیبی نادر از حسگر ها و سنسورهای ردیابی سلامت، دارای طراحی معمولی و ویژگی های ساعت هوشمند esque. این یک ایده بلند پروازانه بود و نواقصی را در دنیای سلامتی و تناسب اندام داشت. اما بند 2 تعدادی از این معایب را تصحیح کرده که تعادل مناسبی از ویژگی ها، طراحی و قیمت را ارائه می دهد، هرچند بررسی اطلاعات آن بسیار بهتر از نمونه های دیگر است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر