ساعت هوشمند Huawei Watch بزودی بروزرسانی اندروید Wear ۲.۰ را دریافت می‌کند

عصر کالا- حدود دو ماه پیش گوگل بروزرسانی اندروید ویر ۲٫۰ را برای برخی از ساعت‌های هوشمند منتشر کرد. بسیاری از ساعت‌ها در همان ساعات اولیه بروزرسانی را دریافت کردند اما برخی دیگر مانند Huawei Watch هنوز هم در صف انتظار هستند. سرانجام هوآوی به این انتظار پایان داد و اعلام کرد که بزودی این بروزرسانی منتشر خواهد شد.

ساعت هوشمند Huawei Watch بزودی بروزرسانی اندروید Wear ۲.۰ را دریافت می‌کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر؛بدون شک هنوز هم ساعت هوشمند Huawei Watch یکی از بهترین‌های بازار به شمار می‌رود. با وجود آن‌که Huawei Watch 2 و Huawei Watch 2 کلاسیک به بازار عرضه شده است اما نسل اول آن باز هم از کاربران خود دلبری می‌کند. در پایان ماه مارس (اواخر فروردین) باید منتظر بروزرسانی اندروید ویر 2٫0 برای این دستگاه باشیم:

    @MaBr3 Die Auslieferung der Watch 2 hängt vom Modell ab. Ein genaues Release-Datum für Wear 2.0 haben wir noch nicht. Gruß #HuaweiServiceDE

    — Huawei Service DE (@HuaweiServiceDE) March 8, 2017


    این خبر در توییتر سرویس هوآوی آلمان منتشر شده است. در اندروید ویر طراحی رابط کاربری بهینه شده است، عملکرد بسیار بهتر از قبل است ، شاهد حضور Google Assistant هستیم و امکان شخصی ساز واچ فیس‌ها فراهم شده است. ساعت‌های هوشمند اجزا کننده اندروید ویر باید دارای NFC باشند تا بتوانند فرآیند پرداخت اندروید Pay را پشتیبانی کنند. ساعت‌های فاقد NFC غالبا به اندروید ویر 2٫0 آپدیت نشده‌اند.

    نظر شما در این رابطه چیست؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر