طراحی ساعت هوشمندی که ویدیو پروژکتور می‌شود

عصر کالا- پژوهشگران به تازگی یک ساعت هوشمند جدید تحت عنوان LumiWatch را طراحی و تولید کرده‌اند که می‌تواند تصاویر را برروی پوست دست کاربران به نمایش بگذارد.

طراحی ساعت هوشمندی که ویدیو پروژکتور می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, محققان و دانشمندان فعال در دانشگاه کارنیج مِلون از نمونه اولیه یک ساعت هوشمند جدید رونمایی کرده‌اند که این امکان را به کاربرانش می‌دهد تا درصورت لزوم، تصاویر و محتوای موردنیاز را برروی پوست دست و بازوهای خود به نمایش بگذارند.

    در واقع، این ساعت هوشمند همانند یک دستگاه ویدیو پروژکتور عمل می‌کند و قادر است تصاویر، متون و ویدیوهای موردنظر را در جای دیگری بجز صفحه نمایش خود، نشان دهد. به طور ساده باید گفت که ساعت هوشمند لومی واچ (LumiWatch) کاربران را تبدیل به یک صفحه نمایش می‌کند.

    همچنین این ساعت هوشمند می‌تواند تصاویر را حدودا پنج برابر اندازه نمایشگر خود کرده و بر سطحی معادل 40 سانتی متر مربع به نمایش بگذارد.

    لومی واچ به یک تراشه پردازنده چهارهسته‌ای اسنپ دراگون با سرعت 1.2 گیگاهرتز و همچنین یک حافظه رم 768 مگابایتی و چهار گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. این ساعت که از یک باتری 740 میلی آمپر ساعتی و نسخه 5.1 سیستم عامل اندروید بهره می‌برد، از امکانات دیگری همچون اتصال به اینترنت بی‌سیم (وای فای) و بلوتوث نیز پشتیبانی می‌کند.

    به گفته این پژوهشگران، قیمت ساعت هوشمند لومی واچ 500 دلار قیمت‌گذاری خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر