ورود دو ساعت هوشمند جدید گوگل در ابتدای ۲۰۱۷

عصر کالا- سخت افزار - مدیر ارشد گوگل از ساخت و عرضه دو ساعت هوشمند در سطح پرچم‌دار قبل از ۳۱ مارس ۲۰۱۷ خبر داد.

ورود دو ساعت هوشمند جدید گوگل در ابتدای ۲۰۱۷
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا»به نقل ازخبرآنلاین، چند ماهی است گوگل عرضه سیستم‌عامل جدید اندروید وی یر 2.0 خود را به تعویق انداخته است و حالا «جف چانگ» مدیر محصولات گوگل در بخش ابزارهای پوشیدنیِ Android Wear تأیید کرد که دو ساعت هوشمند سطح بالا را تا قبل از پایان ماه مارس و مجهز به سیستم‌عامل اندروید وی یر 2.0 عرضه خواهند کرد.

ممکن است مراسم رونمایی در CES لاس وگاس در ژانویه و یا در رخداد Baselworld  در ماه مارس باشد که بسیاری از سازندگان منتظر دریافت نسخه جدید اندروید وی یر 2.0 برای ساعت‌های هوشمند خود هستند.

گفته می‌شود ساعت‌ها نام پیکسل را یدک نخواهند کشید و نام خود سازنده را تجربه می‌کنند. چانگ در این رابطه ساخت نکسوس را مثال زد که گوگل مستقیماً در طراحی سخت‌افزار آن دخالت داشت و ساعت‌های هوشمند نیز با همین استراتژی پیش می‌روند و به همین خاطر نام پیکسل نخواهند گرفت.

پیش‌تر از وجود LTE، جی‌پی‌اس، ضربان سنج و ...روی ساعت بحث شده بود و باید منتظر ورود ساعتی گران از سوی گوگل به بازار باشیم.

اما سایر سازندگان با خیال راحت منتظر نسخه نهایی اندروید وی یر 2.0 هستند که ژانویه آخرین پری ویوی آن می‌آید. نکته قابل‌ذکر اینکه ساعت‌های هوشمند مجهز به NFC می‌توانند از سیستم پرداخت الکترونیک موسوم به Android Pay استفاده کنند.

ساعت‌هایی که اندروید وی یر 2.0 خواهند گرفت به شرح زیر هستند:

Moto 360 2nd Gen, Moto 360 Sport, LG Watch Urbane 2nd Edition LTE, LG Watch Urbane, LG G Watch R, Polar M600, Casio Smart Outdoor Watch, Nixon Mission, Tag Heuer Connected, Fossil Q Wander, Fossil Q Marshal, Fossil Q Founder, Michael Kors Access Bradshaw, Michael Kors Access Dylan, Huawei Watch (including the Ladies editions), Asus Zenwatch 2, and Asus Zenwatch 3.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر