اپل واچ جدید به‌زودی وارد مرحله تولید می‌شود

عصر کالا- در گزارش‌های جدید گفته شده که مدل جدید اپل واچ یا اپل واچ ۳ در حال گزدارندن مراحل آزمایش نهایی است و این محصول به‌زودی وارد مرحله تولید خواهد شد.

اپل واچ جدید به‌زودی وارد مرحله تولید می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، حتی گفته شده مراحل تولید این محصول به شرکت Quanta سپرده شده است. این شرکت در سال‌های گذشته دو مدل قبلی اپل واچ را ساخته بود.

    در خبرهای جدید به این موضوع اشاره شده که اپل واچ 3 مدلی خواهد داشت که از شبکه‌ LTE پشتیبانی می‌کند. در واقع این مدل بدون نیاز به گوشی به انترنت همراه متصل خواهد شد. چیزی که سال گذشته در یکی از مدل‌های ساعت هوشمند Gear S3 سامسونگ دیده بودیم. همچنین بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که اپل واچ 3 در مدل‌هایی با اندازه 38 میلی‌متر و 42 میلی‌متر ساخته خواهد شد و طراحی آن هم مانند مدل‌های قبلی است.

    به نظر می‌رسد که مدلی که از شبکه LTE پشتیبانی می‌کند عملکردی مانند آیپد خواهد داشت و به صورت کاملا مستقل از گوشی می‌تواند بسیاری از کارها را بدون اینکه به گوشی نیازی باشد انجام دهد. البته به نظر نمی‌رسد که این محصول بتواند جداگانه تماس تلفنی برقرار کند. برای این کار نیاز به آیفون خواهید داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر