ساعت شیائومی با ۴۵ روز شارژ

عصر کالا- در دنیای ساعت‌‌های هوشمند یکی از مهم‌ترین مسائل رعایت تعادل میان کارآیی سنتی ساعت و هوشمند بودنش است.

ساعت شیائومی با ۴۵ روز شارژ
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از آی تی ایران، بیشتر ما از ایده داشتن جی‌پی‌اس و اینترنت همراه دور مچ ‌بدمان نمی‌آید، اما اگر قرار باشد هر 30ساعت یک‌بار شارژ شود شاید ارزشش را نداشته باشد. راهکاری کاربردی وجود ندارد، اما راهی که Amazfit Bip پیش گرفته است در نوع خودش جالب است. بیپ مدتی است جای خودش را در بازارهای آسیایی پیدا کرده است، اما حالا این کمپانی متعلق به شیائومی، برای عرضه‌ این محصول به بازار‌های بین‌المللی با قیمت فوق‌العاده 99 دلار آماده می‌شود.

    بیپ شکل مستطیل دارد که شما را یاد اپل‌واچ می‌اندازد. آمازفیت بیپ به طرز عجیی سبک است و با بند نرم لاستیکی با عرض 20 میلی‌متر فقط 31 گرم وزن دارد. بدنه‌ پلی‌کربنات آن در کاهش وزن آن تاثیر زیادی گذاشته است. نسبت به آلیاژ فلزات دوام بیشتری دارد، اما به راحتی روی آن خش می‌افتد. خوشبختانه به راحتی قابل تعویض است و مطابق سلیقه‌ فرد تنظیم می‌شود. این ساعت یک صفحه‌ نمایش رنگی 28/ 1 اینچی دارد که روی آن یک لایه‌ 5/ 2D از گوریلا گلس 3 پوشانده شده است. با اینکه این صفحه‌ نمایش در وضوح صفحه و تنوع رنگ آن محدودیت‌‌هایی ایجاد می‌کند، در بیشتر نگه‌ داشتن شارژ باتری و خوانایی در نور آفتاب بسیار مفید به نظر می‌رسد. این صفحه نمایش با وجود اینکه شارژ کمی از باتری 190 میلی‌آمپری این ساعت مصرف می‌کند، در تحقق شعار مشهور شارژ 45 روزه‌ این ساعت نقش مهمی دارد.

    بیپ درحالی‌که صفحه نمایش آن روشن باشد و در تمام مدت خواب و حرکات شما را زیر نظر داشته باشد می‌تواند تا 45 روز بدون شارژ کردن کار کند! Bip همچنین دارای سنسور تشخیص ضربان قلب PPG، سنسور شتاب‌دهنده‌ سه‌گانه، سنسور ژئومتری، سنسور تشخیص فشار و جی‌پی‌اس + گلوناس است. اگر همه این سنسورها با هم در حال کار کردن باشند باتری فقط 22 ساعت جواب می‌دهد، با این وجود باز هم نسبت به ساعت‌های موجود در بازار فوق‌العاده است. این ساعت از پس بررسی حرکات دویدن، راه ‌رفتن و دوچرخه‌‌سواری شما برمی‌آید، اما توقع نداشته باشید با این ساعت بتوانید در استخر کرال سینه بروید.

    سیستم‌عامل بیپ سیستم‌عامل معمول شیائومی است و اپلیکیشن‌های دیگری را پشتیبانی نمی‌کند. با این حال می‌تواند نوتیفیکیشن‌ها یا تنظیمات دیگری به دلخواه به آن اضافه شود. Amazfit این امکان را قرار داده است که Mi Fit بتواند به گوشی‌های اندروید 4/ 4 و آ‌ی‌او‌اس 8 به بالا به وسیله بلوتوث وصل بشود، داده‌‌ها را به‌روزرسانی کند و نوتیفیکیشن‌‌های آن روی بیپ نشان داده شود. در حال حاضر Amazfit Bip را می‌توان در آمریکا از سایت Amazfit.com به قیمت 99 دلار خرید. این ساعت در چهار رنگ مشکی عقیق، سفید ابری، سبز کوکودا و قرمز شنگرف به فروش می‌رسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر