ساعت هوشمندی با امکان چرخش و نمایش بهتر اعلان‌ها

عصر کالا- ساعت‌های هوشمند از جمله پرطرفدارترین گجت‌های پوشیدنی هستند که مخاطب ویژه‌ای نداشته و عموم کاربران به آن‌ها علاقه دارند و از این دستگاه‌ها استفاده می‌کنند.

ساعت هوشمندی با امکان چرخش و نمایش بهتر اعلان‌ها
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از آخرین خبر، هدف اصلی تولید ساعت‌های هوشمند پرطرفدار و جذاب این است که کاربران بتوانند بدون نیاز به مراجعه به گوشی هوشمند و یا تبلت خود، به‌سادگی نوتیفیکشن‌ها و یا اعلان‌ها را مشاهده کرده و از آن‌ها مطلع شوند. ساعت‌های هوشمند چالش‌های خود را دارند، درصورتی‌که در زاویه مناسب روی مچ شما قرار نگرفته باشند و هر دو دست شما نیز پر باشد، نمی‌توانید ساعت هوشمندتان را چرخانده و اعلان‌ها را مشاهده کنید.

    اما چاره کار در چیست؟ بی‌شک اولین خلاقیتی که به ذهن می‌رسد ساعت هوشمندی است که خودش قادر به چرخش بوده و بتواند بهترین زاویه دید را به نمایش بگذارد. خلاقیتی که به‌تازگی توسط تیمی از دانشگاه واترلو به‌کار گرفته‌ شده و این گروه ساعت هوشمندی با نام Cito را طراحی کرده‌اند که قادر است به‌صورت خودکار نمایشگرش را در زاویه دید مناسب قرار دهد. این قابلیت باعث می‌شود که کاربر مجبور نباشد برای دیدن ساعت هوشمند خود آن را بر روی مچش جابه‌جا کند.

    زمانی‌که دستان شما پر بوده و یا خیس و کثیف است، بدون نیاز به لمس و یا چرخش این اسمارت‌واچ می‌توانید اعلان‌ها را مشاهده نمایید. این دستگاه دارای موتورهای مختلفی است که می‌تواند به‌صورت خودکار نمایشگرش را در زاویه‌ای که برای کاربر قابل‌دیدن باشد، قرار دهد.

    ساعت هوشمند Cito هنوز در مرحله آزمایشی قرار داشته و برای تولید انبوه آماده نشده است. درصورتی‌که این محصول آزمایش‌های پایانی را با موفقیت سپری کند، می‌توان امیدوار بود که به‌زودی شاهد تولید ساعت‌های هوشمندی باقابلیت چرخش خودکار باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر