نسل بعدی ساعت هوشمند اپل واچ در دو مدل تولید خواهد شد

عصر کالا- بنا به گزارشی تازه، گفته می‌شود اپل نسل بعدی ساعت هوشمند خود را در دو مدل عرضه خواهد کرد که یک مدل آن نیازی به اتصال به آیفون نخواهد داشت.

نسل بعدی ساعت هوشمند اپل واچ در دو مدل تولید خواهد شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، پیش از این خبرهایی شنیده‌ بودیم مبنی بر اینکه اپل در حال کار بر روی مدل جدیدی از ساعت هوشمند اپل‌واچ است که نیازی به اتصال دائم به یک آیفون نخواهد داشت، اما حالا به‌نظر می‌رسد نسخه‌ی بعدی ساعت هوشمند اپل در دو مدل تولید خواهد شد.

    بر اساس اعلام تحلیل‌گر معرف KGI Securities، مینگ‌چی کو، ظاهرا اپل تصمیم دارد تا نسل بعدی ساعت هوشمند اپل‌واچ را در دو مدل به بازار عرضه کند. مینگ‌چی کو همچنین اشاره کرده که طراحی مدل‌های بعدی اپل‌‌واچ نسبت به نسل کنونی این محصول کمی تغییر خواهد کرد. از دو مدل جدید مورد اشاره، یک مدل از ال‌تی‌ای پشتیبانی خواهد کرد و مدل دوم فاقد این ویژگی است.

    البته بنا به گزارش‌ها، مدل ال‌تی‌ای نسل بعدی اپل‌واچ از شبکه‌های 3جی پشتیبانی نخواهد کرد. این یعنی بازارهای هدف مد نظر اپل برای فروش این محصول، نسبت به بازارهای فروش آیفون کمتر خواهد بود. هر دو مدل جدید اپل واچ در دو سایز 38 میلی‌متری و 42 میلی‌متری در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت. بر اساس گزارشی که ابتدا توسط بلومبرگ منتشر شده، هر چهار اپراتور بزرگ ایالات متحده‌ی آمریکا یعنی ورایزن، AT&T، اسپرینت و تی-موبایل از مدل ال‌تی‌ای نسل بعدی ساعت هوشمند اپل‌واچ پشتیبانی خواهند کرد، اما تا به این لحظه هیچ اطلاعی در مورد پشتیبانی اپراتورهای انگلیس از این محصول در دسترس نیست. وب‌سایت 9to5Mac گزارش داده که بر اساس پیش‌بینی KGI، شرکت اپل حدودا 18 میلیون واحد از مدل جدید ساعت هوشمند خود را به بازار عرضه خواهد کرد. البته از این رقم فقط 40 درصد از شبکه‌های ال‌تی‌ای پشتیبانی خواهند کرد.

    ساعت هوشمند جدید اپل‌واچ به احتمال زیاد در کنار آیفون‌های جدید اپل و طی چند ماه آینده رسما معرفی خواهد شد.

    نظر شما در این مورد چیست؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر