عرضه نسخه خاصی از ساعت مچی نوکیا با بند چرمی

عصر کالا- سال گذشته کمپانی نوکیا در نمایشگاه IFA ۲۰۱۶ از یک ساعت مچی جالب و جدید رونمایی کرد. در حالی که بسیاری از ساعت‌های هوشمند امروزی به سوی بزرگتر شدن نمایشگر و افزودن امکانات بیشتر سوق داده می‌شوند اما در این میان شرکت‌هایی هستند که ساعت‌های مچی دوست‌ داشتنی و قدیمی را با تکنولوژی جدید و امروزی هماهنگ کرده و تعدادی امکانات محدود اما کاربردی را به آن‌ها اضافه می‌کنند. ساعت مچی Withings Steel HR کمپانی نوکیا یکی از آنها است.

عرضه نسخه خاصی از ساعت مچی نوکیا با بند چرمی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهرخبر ؛ در واقع به این ساعت هم می‌توان لقب هوشمند را داد هم غیر هوشمند! زیرا این ساعت مانند بسیاری از اسمارت‌واچ‌های امروزی توانایی پخش موزیک یا نصب نرم‌افزار دلخواه، تماس گرفتن و کارهایی از این قبیل را ندارد ولی در عوض این ساعت از قابلیت‌هایی مانند نشان دادن اعلان برای تماس‌ها و پیامک‌‌ها و از چند ویژگی کاربردی دیگر در حوزه سلامتی پشتیبانی می‌کند.

    به تازگی کمپانی نام آشنای نوکیا نسخه ویژه‌ای از ساعت Withings Steel HR را با بند‌هایی چرمی و زیبا برای هدیه در روز مادر معرفی کرد. حال اگر این سوال برای شما پیش آمده که خیلی وقت است که روز مادر را پشت سر گذاشته‌ایم بهتر است بدانید که کشور‌های اروپایی از جمله: انگلستان، هر سال دومین یکشنبه ماه مه را به عنوان روز مادر جشن می‌گیرند. خب برگردیم به دنیای تکنولوژی خودمان! کمپانی فنلاندی معتقد است که ساعت Withings Steel HR با بند چرمی هدیه‌ای بسیار مناسب و شگفت‌انگیز برای مادران است. به همین خاطر نوکیا سنگ تمام گذاشته و تمام تلاش خود را بکار گرفته است. حتی جعبه این ساعت را دست‌خوش تغییراتی کرده تا با این مناسبت دوست‌داشتنی هماهنگ‌تر شده و به کادویی زیبا تبدیل شود.

    درون جعبه Withings Steel HR ساعت، یک بند چرمی، یک شارژ مخصوص و یک دست‌بند سلامتی که هنگام ورزش‌های مختلف مانند: شنا و… قابل استفاده است، قرار دارد. همچنین این ساعت علاوه بر همراه داشتن بند چرمی ایتالیایی با رنگ فندقی با یک دست‌بند سلامتی سیلیکونی ضد آب رایگان ارایه خواهد شد. ساعت Steel HR می‌تواند ضربان قلب شما را محاسبه کرده و به شما نمایش دهد، همچنین اطلاعات بدست آمده از سنسور ضربان قلب این گجت پوشیدنی با نرم‌افزار مخصوص سلامتی به نام Health Mate به صورت خودکار همگام‌سازی می‌شود. بنابراین کاربران می‌توانند در این اپلیکیشن، گزارشات مفیدی را از وضعیت سلامت بدن خود مشاهده کنند.

    علاوه بر این، Withings Steel HR برای پیام‌ها یا تماس‌های دریافتی و رویدادهای مشخص شده در تقویم موبایل، روی نمایشگر خود نوتیفیکیشن‌هایی را به کاربر نشان داده و او را کاملا آگاه می‌سازد. بر طبق ادعای نوکیا این ساعت به صورت مداوم تا 25 روز بدون نیاز به شارژ قابل استفاده است و در صورت استفاده از حالت ذخیره انرژی این زمان بیشتر از این مقدار نیز خواهد شد. باید اضافه کرد که این گجت با هر دو سیستم‌عامل رایج حال حاضر، یعنی اندروید و iOS کاملا سازگار بوده و با اسمارت‌فون‌های امروزی به آسانی هماهنگ می‌شود.

    این ساعت برای مدل معمولی که در سال گذشته پرده برداری شده بود، با برچسب قیمتی معادل 199.95 یورو عرضه شده است، همچنین مدل ویژه این ساعت مچی برای روز مادر که از بند‌های چرم و دست‌بند سلامتی رایگان بهره می‌برد با قیمت 229.95 یورو در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت. باید منتظر ماند تا ببینیم استقبال کاربران از این ساعت مچی به چه میزان خواهد بود. نظر شما درباره این ساعت چیست؟ نظر خود را با ما و سایر دوستانتان در آی‌تی‌رسان به اشتراک بگذارید.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر