معرفی برترین دستبند‌های تندرستی

گجت‌های پوشیدنی سلامت انسان‌ها را در دست می‌گیرند

عصر کالا- این روز‌ها فناوری بیشتر بخش‌های زندگی انسان‌ها را احاطه کرده است و توانسته جوامع را دست‌خوش تحولات بزرگی کند. حوزه سلامت و تندرستی یکی از بخش‌هایی است که امروزه ردپای فناوری به خوبی دیده می‌شود و براساس پیش‌بینی‌ها گجت‌های پوشیدنی در سال‌های آینده کمک های زیادی به کنترل بیماری‌ها می‌کنند.

معرفی برترین دستبند‌های تندرستی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از اقتصاد آنلاین، دستبند‌ها و ساعت‌های هوشمند در حال حاضر مهمترین گجت‌های سلامت محسوب می‌شوند که توانسته‌اند در گردهمایی‌ها و نمایشگاه‌های بزرگ دنیا چشم همگان را به خود خیره کنند.
    پیش‌بینی می‌شود که در سال‌های آینده با استفاده از این گجت‌های پوشیدنی شاهد کنترل و جلوگیری از انواع بیماری‌ها باشیم و از سوی دیگر پزشکان از طریق این دستگاه‌های نسبتا ارزان علایم بیماری افراد را از راه دور کنترل کنند.
    در این مطلب به معرفی چند دستبند وساعت‌هوشمند برتر در حوزه سلامت می‌پردازیم که انتظار می‌رود در آینده‌ای نه چندان دور نقش پرنگی در کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها ایفا کنند.

    Fitbit Ionic : شرکت Fitbit طی چند سال اخیر فعالیت خوبی در بخش سلامت داشته است و به جرات می‌توان گفت که یکی از فعال‌ترین شرکت‌ها در این بخش است. تا به حال شاهد عرضه گجت‌های فراوانی از این شرکت بوده‌ایم که یکی از آن‌ها Ionic است.
    این محصول ضد آب یک ساعت هوشمند طرفدار ورزش است که با سنسورهای متعدد خود علائم حیاتی کاربران را مدام تحت کنترل قرار می‌دهد .
    Ionic مجهز به یک صفحه نمایش 4/1 اینچی است لمسی است که بسیار روان عمل می‌کند و کاربر با آن مشکل چندانی نخواهد داشت.
    نظارت بر فعالیت های ورزشی و خواب کاربر، پشتیبانی از GPS و مقاومت در مقابل نفوذ آب تا عمق50 متر از ویژگی‌های بارز این ساعت هوشمند است.
    این محصول به راحتی با گوشی‌های هوشمند سازگار است و می توانید در حین ورزش از پیام‌ها، تماس ها و ایمیل‌های خود باخبر شوید.
    Ionic به لطف سنسور هوشمند خود می‌تواند ضربان قلب شما را به طور مداوم اندازه‌گیری کند و اگر مبتلا به بیماری تپش‌قلب هستید می‌تواند هشدارهای لازم را برایتان ارسال کند.
    این ساعت می‌تواند تا 4 روز بدون نیاز به اتصال به برق روشن بماند.
    Garmin Vivofit 3: این گجت پوشیدنی یکی از برترین دستگاه‌ها معرفی شده در سال 2017 میلادی است که از نهاد ها و سازمان‌های بین‌المللی استانداردهای لازم را کسب کرده است.
    بارزترین ویژگی این محصول عمر طولانی باتری آن است و به گفته سازندگانش می‌تواند تا یکسال بدون نیاز به برق کار کند.
    این گجت فعالیت‌های بدن کاربر خود را به طور مداوم رصد می‌کند و با نرم‌افزار‌های آن می‌توانید رژیم غذایی مناسب با فعالیت روزمره خود را دریافت کنید.
    این دستگاه ضد آب با گوشی های هوشمند سازگار است ؛ اما نمی‌تواند پیام ها و هشدار‌های تلفن‌همراه را نمایش دهد.
    Jawbone UP3: یکی از ارزان‌ترین دستبند‌های عرضه شده در حوزه سلامت است که کیفیت قابل قبولی دارد و خدمات خوبی را به کاربران ارایه می‌کند.
    این محصول به طور کامل خواب کاربر را رصد می‌کند و در پایان روز میزان استراحت مفید او را نمایش می دهد .
    UP3 به خوبی با تلفن‌های هوشمند اندرویدی و ios سازگار است و چون از صفحه‌نمایش بی بهره است ، پیام های خود را به این دستگاه‌ها انتقال می‌دهد.
    عمرباتری این دستبند زیبا 7 روز و قیمت آن تنها 32 دلار است.

     

     

    Samsung Gear Fit2 Pro: یکی دیگر از گجت‌های سلامت برتر سال 2017 Gear Fit2 Pro است که قابلیت استفاده هنگام شنا نیز به آن افزوده شده است.
    طراحی این دستبند سلامتی، بسیار زیبا و جداب است و به لطف صفحه نمایش AMOLED  خود ، شما را قادر به مشاهده وضعیت فعلی و میزان فعالیتتان خواهد نمود.
    این محصول پرزرق‌ و‌ برق به صفحه نمایش منحنی 5/1 اینچی از نوع AMOLED مجهز است که نسبت به سایر ساعت‌ها و دستبند‌های هوشمند کیفیت خارق‌العاده‌ای دارد .
    Gear Fit2 به سنسور ضربان‌قلب مجهز شده است که می تواند برای ورزشکاران و بیماران قلبی مفید واقع شود.
    یکی از ویژگی‌های این محصول سازگاری با اپلیکیشن Spotify است که به کاربر اجازه می دهد در هنگام ورزش به طور آفلاین به موسیقی‌های مورد علاقه خود گوش دهد.
    این محصول مجهز به GPS بوده و علاوه بر آن می‌تواند کیفیت خواب افراد را کنترل کند.
    باتری این ساعت هوشمند 3 روز توانایی ذخیره انرژی را دارد که با توجه به صفحه نمایش با کیفیت و بزرگ آن عدد قابل قبولی به نظر می‌رسد.
    قیمت این محصول لوکس سامسونگ حدود 150 دلار است

     

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر