معرفی ۴ ساعت هوشمند پرفروش در بازار + قیمت

عصر کالا- مدت زیادی از حضور ساعت های هوشمند می گذرد و حالا می توان گفت آنها دیگر تنها وسایلی تجملی نیستند.

معرفی ۴ ساعت هوشمند پرفروش در بازار + قیمت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایران جیب، مدت زیادی از حضور ساعت های هوشمند می گذرد و حالا می توان گفت آنها دیگر تنها وسایلی تجملی نیستند. «اپل واچ» به عنوان مشهورترین ساعت هوشمند برای کاربران به پایین ترین قیمت ممکن رسیده است اما بیش از هر چیز ساعت های هوشمندی جذاب به نظر می رسند که بدون منت گوشی های موبایل نیز قابل استفاده هستند. هنوز مطمئن نیستیم آنها را موبایل هایی بنامیم که روی مچ دست بسته می شوند یا ساعت های هوشمندی که زنگ هم می خورند.

    نکته مهمی که تولید کننده ها درک کرده اند این است که ساعت هوشمند خوب باید برای کاربر امکان مکالمه را فراهم کند. آنها این ویژگی را با کمک قرار دادن اسپیکر و میکروفون در بدنه ساعت فراهم می کنند تا وقتی کسی به موبایل تان زنگی می زند لازم نباشد به سمت آن شیرجه بزنید. نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کرد، خرید ساعتی سازگار با اندروید و iOS است. اگرچه فعلا حق انتخاب کمی داریم اما می توان یکی دو مدل قابل اعتماد پیدا کرد.

    ZePhone / مای کرونوز

    قیمت: حدود 690 هزار تومان

    ارزش خرید: 4 از 5

    وزن 74 گرم، فرم صفحه مستطیل، جنس بدنه پلاستیک، نوع بند سگکی ساده، صفحه نمایش از نوع خازنی، اندازه صفحه نمایش 1.65 اینچی، قابلیت نصب سیم کارت، سیستم عامل اندروید، حافظه داخلی دو گیگابایت، پشتیبانی از سیمکارت های نسل سه، حسگر شتاب سنج و گام شمار، قابلیت مکالمه روی ساعت، باتری با ظرفیت 500 میلی آمپر ساعت.

    ZePhone در حقیقت موبایلی است که روی دست بسته می شود. این ساعت هوشمند قابلیت نصب یک میکروسیم کارت با پشتیبانی از شبکه نسل سه موبایل را دارد. سیستم عاملی که برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته شده اندروید 4.2 است که خبر از یک تلفن همراه هوشمند کامل و به روز می دهد.

    با توجه به صفحه لمسی، میکروفون و بلندگوی کوچکی که در ساخت آن به کار رفته، کاربر می تواند بدون هیچ مشکلی تماس تلفنی برقرار کند، به تماس های دریافتی پاسخ دهد و پیام کوتاه یا ایمیل ارسال کند. ZePhone همچنین به یک حسگر شتاب سنج مجهز شده که می توان به لطف آن قدم های طی شده، میزان کالری سوزانده شده و اندازه مسیر طی شده را ثبت کرد. با توجه به پشتیبانی این ساعت هوشمند از شبکه های ارتباطی WiFi و 3G دسترسی به اینترنت و دانلود اپلیکیشن های مختلف از GooglePlay به راحتی امکان پذیر است.


    Zewatch2 / مای کرونوز

    قیمت: حدود 415 هزار تومان

    ارزش خرید: 2 از 5

    وزن 25 گرم، فرم صفحه مستطیل، جنس بدنه فلز، جنس بند پلاستیک، قفل بند سگکی ساده، نوع صفحه OLED، سازگار با اندروید نسخه 2.3 به بالا، iOS 7 و ویندوز 8.1، حسگر شتاب سنج و گام شمار، باتری با ظرفیت 130 میلی آمپر ساعتی، قابلیت مکالمه روی ساعت.

     

    ساعت هوشمند ZeWatch2 با استفاده از فناوری ارتباطی بلوتوث به گوشی های تلفن همراه هوشمند متصل می شود. زمانی که یک تماس ورودی دارید، این ساعت هوشمند هم از طریق زنگ هشدار و هم از طریق ویبراتور شما را مطلع می سازد و شما می توانید اطلاعات تماس گیرنده را روی صفحه OLED تعبیه شده در آن مشاهده کنید. کاربر این ساعت هوشمند می تواند با استفاده از کلیدهایی که در طرفین ساعت تعبیه شده به تماس های ورودی پاسخ داده یا تماس را رد کند.ن

    میکروفون و بلندگوی ظریف و یکپارچه ای که برای این ساعت مچی هوشمند در نظر گرفته شده به کاربر کمک می کند بدو ن نیاز به گوشی خود به تماس پاسخ دهد. ساعت هوشمند ZeWatch2 همچنین در مواقع از دست رفتن تماس، رسیدن پیام کوتاه، ایمیل، اعلان های شبکه اجتماعی و قرارهای از پیش تعیین شده در تقویم، به کاربر خود هشدار داده و او را مطلع می کند.

    با این ساعت هوشمند می توانید موسیقی اجرا شده روی تلفن همراه هوشمند متصل به آن را کنترل کنید. در صورتی که از تلفن همراه خود فاصله بگیرید، ساعت با اخطار لرزه ای شما را مطلع می کند. این ساعت همچنین به یک شتاب سنج مجهز شده که به وسیله آن کاربر می تواند تعداد قدم هایی که برداشته، میزان کال ری که سوزانده و ساعت های خوابش را ضبط و ثبت کند. برای اتصال این ساعت هوشمند به تلفن همراه یک اپلیکیشن مجانی در اپ استور، گوگل پلی و ویندوز فون استور قرار دارد که کاربر می تواند آن را بسته به نوع تلفن همراه هوشمند به سادگی دانلود و نصب کند.


    ZenWatch2 / ایسوس

    قیمت: حدود 585 هزار تومان

    ارزش خرید: 3 از 5

    وزن 75 گرم، فرم صفحه مستطیل، جنس بدنه فلز، جنس بند چرم، نوع قفل ضامن دار، صفحه نمایش از نوع AMOLED، سازگار با اندروید نسخه 4 به بالا، حافظه موقت 512 کیلوبایتی، حسگر شتاب سنج، باتری با ظرفیت 400 میلی آمپر وات ساعت، با قابلیت شارژ سریع.

    طراحی ظاهری ساعت هوشمند ZenWatch2 نسخه دوم با خمیدگی های خاص خود، سروشکل زیبایی دارد. قابی از جنس استیل مقاوم، صفحه 1.63 اینچی این ساعت را در بر گرفته است. نحوه اتصال بند اگرچه در ابتدا به نفع کاربر به نظر می رسد اما امکان باز شدن اتفاقی را افزایش می دهد. در عوض چرم به کار رفته در بند جنس فوق العاده ای دارد. این ساعت می تواند با آخرین نسخه اندروید به روز شود تا کاربران گوشی های اپل نیز بتوانند از آن استفاده کنند.

    کاربرد این ساعت می تواند اکثر اعلان های وارد شده به تلفن خود، از قبیل آلارم، یادآوری های تقویم، ایمیل، تماس های دریافتی و از دست رفته و پیام های کوتاه را روی این ساعت هوشمند مشاهده کند. همچنین کاربر از طریق این ساعت می تواند به شاتر دوربین تلفن همراه خود دسترسی داشته باشد. قابلیت Phone Finder از دیگر قابلیت هایی است که ZenWatch نسخه دوم به آن مجهز است.

    از قابلیت های مهم این ساعت می توان به مقاومت در برابر آب و گرد و غبار بر پایه گواهینامه IP55 اشاره کرد. این ساعت هوشمند با 50.5 میلیمتر قطر و 75 گرم وزن و با توجه به طراحی بسیار شکیل یک انتخاب خوب و متناسب برای افراد علاقه مند به ساعت های هوشمند با طرح کلاسیک است.


    Apple watch Sport 38mm / اپل

    قیمت: حدود یک میلیون و 600 هزار

    ارزش خرید: 4 از 5

    وزن 47 گرم، فرم صفحه مربعی، جنس بدنه آلومینیوم، جنس بدنه پلاستیکی، قفل ساده، سگکی، نوع صفحه رتینای مخصوص اپل، سازگار با iOS 8 به بالا، باتری 205 میلی آمپر ساعتی، حسگر شتاب سنج، ژیروسکوپ، گام شمار، شمارش ضربان قلب، قابلیت مکالمه روی ساعت، باتری با ظرفیت 205 میلی آمپر ساعت

    با اینکه بهترین و ایده آل ترین ساعت هوشمند برای جفت کردن با گوشی اپل است اما هنوز کامل نیست. بر اساس اطلاعات به دست آمده، «اپل واچ» از بلوتوث نسخه 4، وای فای 802/11 b/g/n، هشت گیگابایت حافظه داخلی غیرقابل افزایش، چیپ S1 و 512 مگابایت حافظه موقت بهره می گیرد. این سخت افزار برای انجام وظایفی که به اپل واچ سپرده شده کافی به نظر می رسد. صفحه نمایش ساعت از نوع AMOLED رتینا بوده که وظیفه محافظت از آن در برابر خط و خش ها به عهده پوششی از جنس Ion-X Glass است.

    خوانایی صفحه نمایش در محیط های بسته و همچنین زیر نور آفتاب خوب ارزیابی شده و از این بابت مشکلی نخواهد داشت. ضمن اینکه به علت AMOLED بودن صفحه نمایش ساعت، غلظت و عمق رنگ مشکی بسیار خوب است. طبیعتا اندازه و تراکم پیکسلی صفحه نمایش دو مدل 38 و 42 میلی متری با هم تفاوت دارد. در مدل 38 میلیمتری ابعاد صفحه نمایش 1.69 اینچ بوده و تراکم پیکسلی آن 257 ppi است، در حالی که ابعاد صفحه نمایش در مدل 42 میلی متری 1.81 اینچ بوده و تراکم پیکسلی آن 275 ppi است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر