نسل جدید ساعت های هوشمند کاسیو؛ عصای دست کوهنوردان +تصاویر

عصر کالا- کاسیو ساعت هوشمند جدیدی طراحی کرده است که کوهنوردان می‌توانند با دانلود نقشه، بدون دسترسی به اینترنت از آن‌ استفاده کنند.

نسل جدید ساعت های هوشمند کاسیو؛ عصای دست کوهنوردان +تصاویر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از میزان ، کاسیو ساعت‌ هوشمند جدیدی از سری Pro Trek به نام WSD-F20A تولید کرده است. همان‌طور که از نام این ساعت پیدا است، این مدل برای کوهنوردان و افرادی که اغلب وقت خود را بیرون از خانه سپری می‌کنند، طراحی شده است. از جمله ویژگی‌های پرو ترک می‌توان به صفحه نمایش گرد و پشتیبانی از سیستم عامل پوشیدنی گوگل اشاره کرد. کاربران با خرید این دستگاه، به ماندگاری بالا و نقشه‌های آفلاین آن دسترسی خواهند داشت. کاسیو قصد دارد این ساعت هوشمند را ماه آینده میلادی در ایالت متحده رونمایی کند.

    این ساعت از مقاومت تا عمق 50 متری در برابر آب برخوردار است. بر اساس گزارش کاسیو، مدل جدید این برند از استاندارد MIL-STD 810G بهره می‌برد؛ بدین معنی در برابر حوادث جزئی مقاوم است.

    کاسیو چندین سنسور مرتبط با ساعت‌های هوشمند را در مدل WSD-F20A قرار داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به ردیاب، ارتفاع‌سنج، فشارسنج و قطب‌نمای دیجیتال اشاره کرد. این قابلیت‌ها به وسیله اپلیکیشن +MOMENT SETTER، یک میکروفون و ال‌سی‌دی دولایه در دسترس قرار می‌گیرند. از جمله مشخصات ظاهری جدیدترین مدل Pro Trek می‌توان به بند مشکی رنگ، حاشیه محافظ و نگهدارنده دکمه اشاره کرد.

    مدل جدید Pro Trek دسترسی آسان به نقشه‌ و دانلود آن‌ها را برای مواقعی که دسترسی به اینترنت وجود ندارد میسر می‌سازد. کاسیو اعلام کرده است که جهت عرضه اپلیکیشن‌های ورزشی، با 9 شرکت بزرگ توسعه‌دهنده‌ی اپلیکیشن وارد مذاکره شده که همه آن‌ها از بخش اختصاصی اپلیکیشن‌ها در دسترس قرار می‌گیرند.

    Fishbrain و Hole 19، نمونه‌هایی از این اپلیکیشن‌ها هستند؛ اما شرکت فوق هنوز اطلاعاتی از دیگر برنامه‌ها منتشر نکرده است. از ویژگی‌های دیگر این گجت پوشیدنی می‌توان به نسخه‌ی کم‌قدرت جی پی اس در نقشه‌های تمام‌رنگی برای هدایت در مواقع آفلاین اشاره کرد. کاسیو قصد دارد Pro Trek WSD-F20A را ماه آینده با قیمت 399 دلار از طریق فروشگاه‌های آنلاین یا خرده‌‎فروشان، در معرض فروش قرار دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر