اپل برای افزایش تولید اپل‌ واچ با کمپال الکترونیکس همکاری می‌کند

عصر کالا- به نظر می‌رسد اپل برای افزایش تولید ساعت هوشمند خود با Compal Electronics به توافق رسیده است.

اپل برای افزایش تولید اپل‌ واچ با کمپال الکترونیکس همکاری می‌کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲:۰۰

     به گزارش ÷ایگاه خبری ۀعصرکالاّ به نقل از زومیت ؛ چندی پیش وب‌سایت Patently Apple پستی منتشر کرده و اعلام کرده بود اپل برای افزایش تولید اپل‌واچ با یک شرکت دیگر به نام کمپال به توافق رسیده است. بعد از انتشار گزارش مالی سه‌ماهه‌ی پایانی سال 2016، تیم کوک مدعی شده بود که این بازه‌ی زمانی بهترین سه‌ماهه برای اپل‌واچ بوده است. از همین رو به نظر می‌رسد کوپرتینونشین‌ها برای افزایش تولید و فروش ساعت هوشمند خود در سه‌ماهه چهارم سال جاری میلادی دست‌به‌کار شده و کمپال الکترونیکس را به‌عنوان دومین تولیدکننده‌ی اپل‌واچ انتخاب کرده‌اند.

    اپل‌واچ پر‌فروش‌ترین ساعت هوشمند دنیا است و توانسته بیشترین میزان رضایت را در کلاس کاری خود از سوی مشتریان کسب کند. انتخاب کمپال از سوی اپل به‌عنوان تولیدکننده‌ی اپل‌واچ، نشان می‌دهد کوپرتینونشین‌ها به‌هیچ‌عنوان نمی‌خواهند در فصل تعطیلات با کمبود موجودی روبه‌رو شوند.امروز دیجی‌تایمز به نقل از وب‌سایت چینی‌زبان اکونومیک دیلی نیوز، انتخاب کمپال را به‌عنوان تولیدکننده‌ی ساعت هوشمند اپل تأیید کرده است.

    قرار است کمپال با تولید نسل اول و دوم اپل‌واچ در کارخانه‌ی Kunshan (شرق چین) در 20 تا 30 درصد از میزان عرضه‌ی این گجت شریک باشد. عرضه‌ی ساعت‌های تولیدشده توسط کمپال از ابتدای سه‌ماهه‌ی چهارم سال 2017 آغاز خواهد شد. کوآنتا کامپیوتر به‌عنوان تولیدکننده‌ی اصلی اپل‌واچ شناخته می‌شود و اپل با اضافه کردن کمپال به د

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر