۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱۲ اسفند)

عصر کالا- به جدول ۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته علی‌رغم لغو رویداد MWC، گوشی‌های جدیدی اضافه شده‌اند.

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱۲ اسفند)
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌رغم اینکه رویداد MWC نیز به دلیل ویروس کرونا لغو شده است، ما اکنون در فهرست هفته جاری خود گوشی‌های جدیدی داریم. حتی یکی از این دستگاه‌های جدید موفق به صدرنشینی در فهرست پرطرفدارترین‌های هفته ما شده است.
    چند روز پیش بود که سونی یکی از گوشی‌های خط تولید اکسپریای خود را طی یک مراسم آنلاین رونمایی کرد. همان طور که پیش‌بینی می‌شد این گوشی جدید آمده است تا تغییر خوبی در محصولات شرکت سازنده خود ایجاد کند. این گوشی که Sony Xperia 1 II نام دارد با به زیر بردن گلکسی S20 اولترا که هفته پیش در مقام اول بود، موفق به صدرنشینی در فهرست این هفته شد. گوشی مذکور اکنون در مقام دوم قرار دارد. سه گوشی برتر فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هفته با میان رده محبوب سامسونگ یعنی گلکسی A51 کامل می‌شود.

    شیائومی می 10 پرو با تنزل جایگاه اکنون در مقام چهارم قرار دارد، اما هنوز از دو گانه شیائومی می‌نوت 8 پرو و می‌نوت 8 جلوتر است. این دو گوشی اکنون به ترتیب در مقام‌های پنجم و ششم قرار دارند. نسخه پرو این خانواده هفته گذشته نیز در همین جایگاه بود، اما نوت 8 این هفته دو پله بالاتر آمده است.
    این در حالی است که یکی دیگر از گوشی‌های تازه معرفی شده از سامسونگ مقام هفتم را از آن خود کرده است. این دستگاه سامسونگ گلکسی M31 نام دارد.

    در جایگاه هشتم نیز یکی دیگر از محصولات سامسونگ با نام گلکسی A71 وجود دارد که هفته‌های گذشته نیز آن را مشاهده کرده بودیم. این دستگاه به روشی موفق به جلو زدن از گوشی پرچمدار تازه معرفی شده ال‌جی شده است. این دستگاه V60 ThinQ نام دارد.
    گوشی دیگر تازه معرفی شده سونی یعنی Xperia 10 II با اضافه شدن به فهرست، جدول این هفته را تکمیل می‌کند.
    گوشی‌هایی که دیگر پرطرفدار نیستند

    گوشی‌های موجود در فهرست این هفته نشان دهنده این هستند که دیگر بعضی از دستگاه‌های هفته‌های پیش از جدول ما حذف شده‌اند. این گوشی‌‎ها شامل سه پرچمدار از شیائومی و سامسونگ می‌شود که به ترتیب شیائومی می 10، گلکسی S20 و گلکسی S20 پلاس نام دارند. البته Xperia L4 نیز موفق به حضور در فهرست پرطرفدارترین‌های هفته جاری نشد.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر