تخفیف باورنکردنی ‌پلی استیشن VR در فروشگاه آمازون

عصر کالا- گر شما نیز به تهیه‌ی پلی‌استیشن VR علاقه دارید می‌توانید طی جدیدترین تخفیف آمازون، این محصول را با قیمتی شگفت‌انگیز خریداری کنید.

تخفیف باورنکردنی ‌پلی استیشن VR در فروشگاه آمازون
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از آخرین خبر، با توجه به اخبار بازی، آمازون طی تخفیف جدیدی باندل هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR را با قیمتی عالی به فروش گذشته‌ است. اگر شما نیز منتظر موقعیتی برای خرید این هدست بودید، به نظر می‌آید که الان بهترین وقت است.

    قیمتی که سونی برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR تعیین کرده است 399.99 دلار است. این محصول، نیاز به دوربین پلی‌استیشن نیز دارد که قیمت این دستگاه نیز 59.99 دلار تعیین شده است. حال،‌ آمازون باندل پلی استیشن VR را به همراه دوربین پلی‌استیشن با قیمت 399.99 دلار می‌فروشد که با این حساب شما با خریدش، دوربین پلی‌استیشن را به رایگان دریافت می‌کنید.

    اگر باز نیز به خرید این باندل ترغیب نشده‌اید،‌ می‌توانید به بازی‌هایی که با آن عرضه می‌شوند نیز نگاهی داشته باشید. آمازون علاوه بر دوربین پلی‌استیشن، به همراه پلی‌استیشن VR کد دانلود سه بازی مخصوص واقعیت مجازی را نیز در اختیار خریداران قرار می‌دهد. این کد‌های دانلود شامل بازی Playstation VR Worlds، بازی Mechanized Combat Leauge و بازی Until Dawn: Rush of Blood می‌شوند که روی هم حدود 70 دلار قیمت دارند.

    اگر فکر می‌کنید این همه‌ی ماجرا است، اشتباه می‌کنید! با استفاده‌ی کد تخفیف PSVRGAMES شما 100 دلار دیگر نیز روی باندل مخصوص آمازون تخفیف می‌گیرید؛ یعنی پلی‌استیشن VR، دوربین پلی‌استیشن و سه عدد بازی اضافه را فقط با قیمت 299.99 دلار می‌توانید تهیه کنید.

    هنوز مشخص نیست که این تخفیف جدید آمازون چقدر ادامه دارد، ولی اگر به خرید پلی‌استیشن VR علاقه دارید بهتر است زودتر برای آن اقدام کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر