سونی ۴۰ سالگی واکمن را جشن گرفت

عصر کالا- کمپانی سونی با برگزاری نمایشگاهی در توکیو، چهل سالگی واکمن را جشن گرفت.

سونی ۴۰ سالگی واکمن را جشن گرفت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایرنا، واکمن تی پی اس- ال 2 سونی تابستان چهل سال قبل به بازار آمد و برای همیشه شیوه گوش دادن به موسیقی را در جهان تغییر داد. برند واکمن به یکی از معروفترین برندهای سونی تبدیل شد و تا همین امروز نیز دستگاه‌هایی با این برند به بازار عرضه می‌شوند. 

    حال کمپانی ژاپنی سونی برای گرامیداشت میراث واکمن، نمایشگاهی تحت عنوان «واکمن در پارک» در توکیو برگزار کرده است که تا همین هفته ادامه داشت. این نمایشگاه در گینزا سونی پارک (Ginza Sony Park) برپا شد، فضایی عمومی در محل ساختمان قدیمی سونی که به تازگی تخریب شده است. قرار است سال آینده ساختمان جدیدی در این محل احداث شود.

    نمایشگاه «واکمن در پارک» چیزی فراتر از نمایش گروهی واکمن قدیمی ساخت سونی بود و در عوض بر تجربه استفاده از این محصولات و حسی که در کاربر ایجاد می‌کنند، تمرکز داشت. در همین راستا بازدیدکنندگان می‌توانستند با هدفون‌های ارزان پلاستیکی روی واکمن به کاست‌های قدیمی گوش داده، همزمان نقل قول‌هایی از افرادی را که در گذشته از این واکمن استفاده می‌کردند، بخوانند و برای یک لحظه به دنیای دهه 80 میلادی بازگردند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر