قاب‌های پرچمدار جدید سونی زودتر از خودش آمد!

عصر کالا- به تازگی تصاویر جدیدی از پرچمدار جدید سونی، اکسپریا XZ۳، منتشر شده است که نشان از عرضه زودهنگام این گوشی هوشمند دارد.

قاب‌های پرچمدار جدید سونی زودتر از خودش آمد!
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، با توجه به آنکه قرار است شرکت ژاپنی سونی در خلال نمایشگاه بین‌المللی IFA 2018، از محصولات و گوشی‌های پرچمدار جدید خود رونمایی کند، احتمالا از گوشی جدیدی تحت عنوان اکسپریا ایکس زد 3 ( Xperia XZ3) نیز پرده برداری خواهد کرد. به طور قطع، این پرچمدار جایگزین نسل قبلی و پیشین خود یعنی اکسپریا XZ2 می شود که در نمایشگاه MWC  بارسلون اسپانیا برگزار و رونمایی شد.

    در حال حاضر، اولیکسار - یک شرکت توسعه دهنده و تولیدکننده لوازم جانبی موبایل - از تعدادی قاب جدید افشاگری کرده است که نشان می دهد از مدل پرچمدار جدید Xperia XZ3 پشتیبانی می کند.

    از دیگر مشخصات و ویژگی های این پرچمدار جدید سونی می‌توان به تراشه پردازنده اسنپدراگون 845، 6 گیگابایت حافظه رم، باتری 3240 میلی آمپر ساعتی و نسخه سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو اشاره کرد.

    حالا این عرضه کننده قاب موبایل از هم اکنون امکان خریداری و تهیه قاب موردنیاز برای پرچمدار جدید سونی را برای علاقمندان فراهم کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر