هدست واقعیت مجازی گوگل به روز می شود

عصر کالا- گوگل با به روزکردن هدست واقعیت مجازی «دی دریم» آن را در سه رنگ خاکستری، طوسی و قرمز عرضه خواهد کرد.

هدست واقعیت مجازی گوگل به روز می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، این شرکت در تاریخ چهارم اکتبر یعنی حدود دو هفته دیگر رویدادی رسانه ای برگزار می کند و از برخی محصولات سخت افزاری تازه اش رونمایی خواهد کرد.

    در حالی که هنوز اطلاعات چندانی در مورد ویژگی های فنی هدست های جدید دی دریم منتشر نشده، گفته می شود قیمت آنها افزایش یافته و از 79 دلار سال قبل به 99 دلار رسیده است. همین امر گمانه زنی در مورد تقویت امکانات و قدرت سخت افزاری دی دریم را افزایش داده است.

    جنس این هدست ها به جای پارچه جیر از نوعی نایلون است و انتظار می رود همراه با آن برنامه های ثالث متنوعی برای لذت بردن و تفریح کاربران نیز عرضه شود.

    برخی منابع خبری می گویند امکان دارد گوگل قابلیت کنترل از راه دور را هم برای دی دریم فعال کند، هر چند در این زمینه اخبار دقیقی در دست نیست.

    گوگل پیش از این قول داده بود تا قبل از پایان سال جاری میلادی دی دریم را با 11 گوشی سازگار کند که از جمله آنها می توان به گوشی های پیکسل، اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ، میت 9 پرو هواووی و زدفون ای آر ایسوس اشاره کرد.

    با این کار گوشی های هوشمند به سیستم‎های مستقل مبتنی بر واقعیت مجازی تبدیل می شوند و برای استفاده از محتوای واقعیت مجازی، تنها به هدست واقعیت مجازی دی‌دریم ویو و سیستم کنترل گر لمسی احتیاج خواهید داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر