صفحه‌کلید هم وارد دنیای مجازی شد

عصر کالا- شرکت‌های لاجیتک و اچ.تی.سی صفحه کلید را به دنیای واقعیت مجازی خواهند برد، به این صورت که یک ردیاب، دست‌ها و یک کیبورد کامل را شبیه‌سازی کرده و آن را به دنیای واقعیت مجازی وارد می‌کند.

صفحه‌کلید هم وارد دنیای مجازی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، امروز تیم "HTC Vive" و "Logitech" یک بسته سخت‌افزاری و نرم‌افزاری جدید را موسوم به "بریج" (BRIDGE) معرفی کردند که هدف آن کمک به توسعه‌دهندگان در نوشتن متن در هنگام ساخت برنامه‌ها و بازی‌ها می‌باشد.

    کیت 150 دلاری "بریج" شامل یک صفحه کلید Logitech G و ردیاب Vive است که تایپ کردن را ردیابی کرده و آن را در واقعیت مجازی(VR) تکرار می‌کند.

    در حالی که Logitech برای شروع تنها 50 نمونه از این کیت‌ها را به بازار عرضه می‌کند، امیدوار است که تکنولوژی‌های ترکیبی دنیای واقعیت و مجازی را که گجت‌های واقعی را به دنیای واقعیت مجازی می‌آورد، به ارمغان بیاورند و این در کل در سیستمی موسوم به "Steam VR" کار می‌کند.

    ردیاب نه تنها با آنچه شما تایپ می‌کنید، مطابقت دارد، بلکه حرکات دست شما را نیز اندازه‌گیری می‌کند و قرارگیری دست را بسیار ساده‌تر می‌کند.

    این فناوری، صفحه کلید را در فضای کاری دیجیتال به ارمغان می‌آورد، که برای همه چیز از مرور اینترنت گرفته تا دانستن کلیدهای کاربردی و عملکردهای موردنظر شما عالی است.

    از همه مهم‌تر، "بریج" کاربران را قادر می‌سازد تا صفحه کلید خود را در VR سفارشی کنند، به این معنی که شما می‌توانید تمامی موارد را براساس محتوا و به دلخواه تغییر دهید.

    اگر هر یک از توسعه دهندگان در آمریکا علاقه‌مند باشند، می‌توانند تا 16 نوامبر برای اولین مجموعه 50 تایی از این محصول درخواست بدهند.

    "وینسنت تاکر" مدیر استرتژی و نوآوری لاجیتک گفت: اگر علاقه‌مندی به اندازه کافی باشد، ممکن است کیت‌های بیشتری را برای خرید بعد از توزیع اولین سری بسازیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر