کیبورد گوگل از ۲۸ زبان جدید پشتیبانی می‌کند

عصر کالا- شرکت گوگل اعلام کرده که نرم‌افزار جیبورد قرار است به چند قابلیت جدید و پشتیبانی از ۲۸ زبان دیگر، مجهز شود.

کیبورد گوگل از ۲۸ زبان جدید پشتیبانی می‌کند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، گوگل روز گذشته آپدیتی برای کیبورد اختصاصی خود به نام Gboard منتشر کرده است که در آن قابلیت‌های جدیدی را مشاهده می‌کنیم. این آپدیت که فعلا برای اندروید منتشر شده، چندین قابلیت و زبان جدید را درخود جای داده است.

    بر اساس این تغییرات، با قابلیت «Make a GIF» شما می‌توانید نوشته‌های خود را به گیف تبدیل کنید. اگر استیکرها را هم دوست دارید، حالا می‌توانید با 15 زبان جدید به دنبال استیکرهای مورد علاقه خود بگردید.

    توسه‌دهندگان کیبورد گوگل همچنین به خود کیبورد 28 زبان جدید را اضافه کرده‌اند. این زبان‌ها عبارتند از: Bagri, Batak Toba, Bench, Bhili, Capiznon, Chavacano, Eastern Min, Fiji Hindi, Ge'ez, Gurani, Ingush, Karachay, Khorasani Turkic, Kipsigis, Maharashtrian Konkani, Lezgian, Mizo, Maguindanao, Malay (Brunei), Maranao, Southern Min, Northern Sami, Qashqa'i, Rinconada Bikol, Surjapuri, Tausug, Upper Saxon و Vasavi.

    سایز نسخه آپدیت کیبودر گوگل 142 مگابایت است که ممکن است با توجه به نوع دستگاه شما و زبان دانلود و بسته‌های اضافه شده، این حجم تغییر کند. آپدیت جدید Gboard نسخه 7.14.19.206421213 است و برای دانلود آن می‌توانید از گوگل پلی استور استفاده کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر