گلکسی اس ۸ در کره یک میلیون دستگاه پیش فروش شد

عصر کالا- پیش خرید گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ در کره‌ی جنوبی از مرز یک میلیون دستگاه عبور کرده است.

گلکسی اس ۸ در کره یک میلیون دستگاه پیش فروش شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از زومیت ؛ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ در کشور کره‌ی جنوبی از محبوبیت بالایی برخوردارند؛ به‌طوری‌که بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، پیش خرید این گوشی هوشمند از مرز یک میلیون دستگاه عبور کرده است. برآوردها نشان از این دارند که سامسونگ روزانه بیش از 50 هزار دستگاه گلکسی اس 8 در کشور کره‌ی جنوبی به فروش می‌رساند. با توجه به آمار فروش ارائه‌شده، به نظر می‌رسد تا پایان زمان پیش فروش گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، سامسونگ موفق شده است از مرز یک میلیون دستگاه عبور کند.

    آمار ارائه‌شده، برگرفته از داده‌هایی است که از اپراتورهای مخابراتی عرضه‌کننده‌ی این گوشی هوشمند جمع آوری شده است. رسیدن به مرز یک میلیون دستگاه در دوران پیش خرید، بالاترین آماری است که یک گوشی هوشمند موفق شده در کشور کره‌ی جنوبی به ثبت برساند. سامسونگ به‌طور رسمی، گلکسی اس 8 را در تاریخ 21 آوریل، یعنی سه روز دیگر در کره‌ی جنوبی و آمریکا راهی بازار خواهد کرد.

    سامسونگ انتظار دارد فروش گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در مجموع رکورد بالاتری از گلکسی اس 7 به ثبت برساند. این کمپانی کره‌ای به نقل از منابع نزدیک، هدف فروش 60 میلیون دستگاه را برای گلکسی اس 8 در نظر گرفته است که بالاتر از 52 میلیون دستگاه گلکسی اس 7 فروخته‌شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر