گلکسی S۸ سامسونگ مغلوب طراحی بی نظیر گوشی جدید نوکیا

عصر کالا- یک طراح حرفه ای، کانسپت فوق العاده ای از گوشی نوکیا ۹ طراحی کرده است که با مشاهده آن Galaxy S۸ چیزی جز یک دستگاه قدیمی و از شکل افتاده به نظر نمی آید!

گلکسی S۸ سامسونگ مغلوب طراحی بی نظیر گوشی جدید نوکیا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از  کلیک، همان طور که می دانید، نوکیا به میدان تولید گوشی های هوشمند بازگشته و تا کنون چند گوشی نیز برای هواداران مشتاق خود عرضه نموده است. با این حال، این شرکت قصد عرضه گوشی هوشمندی به نام “نوکیا 9” را دارد که همه در مورد مشخصات آن مشتاق و کنجکاوند. گفته می شود که این دستگاه دارای قابلیت ها و مشخصات سخت افزاری بسیار خوبی همچون پردازنده اسنپ دراگون 835، رم 6 گیگابایتی و یک دستیار مجازی اختصاصی به نام Viki است. این دستیار مجازی به Bixby سامسونگ شباهت دارد. ولی هنوز هیچ کس از ظاهر و طراحی خود گوشی اطلاعاتی ندارد. اگر گوشی نوکیا 6 و سایر دستگاه های عرضه شده را مد نظر قرار دهیم، شاید بتوان ویژگی های ظاهری اصلی پرچمدار آینده نوکیا را حدس زد. با این همه، یکی از طراحان گوشی های هوشمند در فیسبوک پا را به دنیای خیال گذاشته و این گوشی را با سلیقه خود طراحی کرده است. نتیجه این کار واقعا زیبا و قابل تحسین است. شما می توانید خودتان نتیجه آن را در تصاویر زیر مشاهده کرده و قضاوت کنید.

    این طراح برای کانسپت خود از نوکیا 9، دو اسپیکر در بخش جلو در نظر گرفته است که تجربه ای عالی را در هنگام پخش محتوای صوتی به ارمغان می آورد. ویژگی قابل توجه این کانسپت، صفحه نمایش بزرگ 5٫5 اینچی آن است که اتفاقا لبه به لبه بوده و به Galaxy S8 شباهت دارد. این صفحه نمایش از نسبت صفحه ای مشابه با LG G6، یعنی 2:1 بهره می برد. این ویژگی، صفحه نمایش گوشی هوشمند را در مقایسه با نسبت صفحه  16:9 بلند تر می کند. همچنین، این قابلیت امکان مشاهده فیلم ها را در اندازه واقعی امکان پذیر می کند.

    علی رغم مجهز بودن این گوشی به فناوری های مختلف، ضخامت آن بسیار کم به نظر می رسد. این طراح ضخامتی 6٫2 میلی متری برای کانسپت خود در نظر گرفته که با آیفون 7 قابل مقایسه است. در بخش پشتی دو دوربین کنار هم برای ثبت تصاویر در نظر گرفته شده است. البته این طراح در مورد کارکرد های این دوربین ها اظهار نظری نکرده و نگفته است که آیا این دوربین ها مثل LG G6 قابلیت تصویر برداری واید را فراهم می کند یا مثل آیفون 7 پلاس افکت عمق میدان را در اختیار ما قرا می دهد. کارکرد این دوربین ها هر چه که باشد برای ما خوشایند است، چرا که به کار گیری بیش از یک دوربین در گوشی نشان دهنده قابلیت های اضافی و جالب تر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر