تعمیر کردن گلکسی S۸ کاری دشوار است

عصر کالا- طبق کالبد شکافی iFixit، قابلیت تعمیر‌پذیری گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ در سطح پایینی قرار دارد.

تعمیر کردن گلکسی S۸ کاری دشوار است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از زومیت ؛ کارشناسان وب‌سایت مشهور iFixit که همیشه سخت مشغول کالبد شکافی لوازم الکترونیکی هستند، این بار به سراغ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس رفته‌‌اند. زومیت را همراهی کنید.

    وب‌سایت iFixit با کالبد شکافی چنین دستگاه‌هایی، بر حسب سختی یا سادگی تعمیر آن دستگاه، امتیاز خاصی از 10 نمره به آن می‌دهد. در حال حاضر، هیچ‌کس گوشی هوشمند خود را برای تعمیر در اختیار تعمیرگاه‌های بی‌نام‌ونشان قرار نمی‌دهد؛ بنابراین داشتن چنین اطلاعاتی از یک منبع معتبر، قطعا سودمند خواهد بود.

    وب‌سایت iFixit پس از تلاش زیاد، شیشه‌ی پنل جلو و پشت گوشی هوشمند را جدا کرده و توانسته است به برد اصلی آن دست یابد. به علاوه، این وب‌سایت قطعاتی در داخل گوشی کشف کرده است که کاملا ماژولار هستند. هر دو پرچم‌دار جدید سامسونگ موفق به کسب امتیاز 4 از 10 شده است. با توجه به این‌که گوشی هوشمند گلکسی اس 7 در سال گذشته موفق به کسب 3 امتیاز از 10 شده بود، امتیاز گلکسی اس 8 نمره‌ی نسبتا خوبی محسوب می‌شود. به خاطر بهبود یافتن قابلیت تعمیر پذیری گلکسی اس 8، نمی‌توان در مورد خوب بودن نسبی امتیاز آن تردید داشت.

    طبق توضیحات کارشناسان iFixit، به خاطر خمیده بودن شیشه‌ی پرچم‌داران جدید سامسونگ، جدا کردن این شیشه بدون وارد کردن آسیب بر آن به معنی واقعی کلمه، غیر ممکن است. بنابراین اگر نیازمند تعویض یکی از قطعات داخلی گوشی باشید، بهترین کار سپردن گوشی به کارشناسان رسمی شرکت سامسونگ است. برای دسترسی به تصاویر و اطلاعات بیشتر از کالبدشکافی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، می‌توانید به وب‌سایت رسمی iFixit مراجعه کنید.

    تعمیرپذیری و مهندسی طراحی گلکسی اس 8 سامسونگ را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر