معرفی گوشی های Galaxy S۸ و Galaxy S۸ Plus

عصر کالا- گوشی های Galaxy S۸ و Galaxy S۸ Plus در ۹ فرودین معرفی شدند.

معرفی گوشی های Galaxy S۸ و Galaxy S۸ Plus
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از پارسی دانلود؛غول فناوری دنیا دو پرچم دار سری گلکسی را معرفی کرد. این دو گوشی همانند نسل قبلی خود در دو مدل با پردازنده ی اسنپدراگون 835 و اکسینوس 8895 تولید شده اند.دی جی کو ، رئیس بخش سامسونگ اعلام کرده است هیچ تاخیری در عرضه گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس وجود ندارد و امید دارند که در عرضه اولیه آن 20 میلیون نسخه از این پرچم دار به فروش برسد. با پارسی دانلود همراه شوید.
    با وجودمشکلی که برای گلکسی نوت 7 رخ داد تاثیرات منفی روی افکار عموم داشت که خود باعث میشود احتمال فروش آن نسبت به نسخه های سال های قبل کمتر باشد.
    گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس به صفحه نمایش منحصر به فردی مجهز شده است که خود کمپانی سامسونگ از آن با عنوان Infinity Display (صفحه نمایش بی نهایت) یاد میکند.
    flsamsunggalaxys8
    این صفحه نمایش دارای رزولوشن 2960*1440 با نسبت تصویر 18.5:9 است،صفحه نمایشی صاف و یکپارچه 80 درصد صفحه جلویی گوشی هوشمند را تشکیل داده است که در انتها به بدنه کاملا آلومینیومی آن متصل شده و یکپارچگی خیرکننده ای را به گوشی بخشیده است.
    و اما دکمه فیزیکی خانه که زمانی ویژگی اختصاصی برای سری گوشی های گلکسی اس بود این بار در داخل صفحه نمایش قرار دارد و حساس به فشار است.
    دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی آن برای عکاسی در مکان هایی که نور کافی ندارد بسیار مناسب است و به خوبی عمل میکند و عکس های باکیفیتی در نور کم میگیرد. سامسونگ تولید دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را به شرکت Power Logics واگذار کرده است که تولید انبوه پاورلاجیکز مشکل تامین تقاضا را برای تولید این نسخه رفع کرده است و به شایعاتی که حول دیر عرضه شده آن بود پایان داده است.
    این پرچم دار در سه رنگ و با قیمتی بالا بیست و نهم فروردین سال جاری وارد بازار خواهد شد.
    photo 2017 04 03 14 57 17
    تمام کسانی که Galaxy S8 یا Galaxy S8 Plus را پیش‌خرید کنند، یک هدست واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ دریافت می‌کنند. این هدست رایگان، همان مدل جدید Gear VR است که ریموت کنترل دارد.
    در کنار این هدست رایگان، سامسونگ هم‌چنین گفته است کسانی که Galaxy S8 را پیش‌خرید کنند، می‌توانند با پرداخت 99 دلار بیشتر، یک هدست AKG و یک کارت حافظه 256 گیگابایتی سامسونگ دریافت کنند.
    در حال حاضر، هدست واقعیت مجازی Gear VR قیمتی 130 دلاری دارد، قیمت هدست AKG برابر با 150 دلار است و یک کارت حافظه 256 گیگابایتی سامسونگ هم 250 دلار قیمت‌گذاری شده است. یعنی اگر Galaxy S8 را پیش‌خرید کنید، 530 دلار لوازم جانبی دریافت می‌کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر