آی‌فون ۸ نسبت به گلکسی S۸ محصول جذاب‌تری خواهد بود!

عصر کالا- تنها چند روز تا معرفی گلکسی S۸ فاصله داریم و تا امروز اطلاعات زیادی مربوط به این دستگاه در اینترنت منتشر شده است. شایعات به مشخصات فنی و حتی پیش‌بینی برای میزان فروش اشاره کرده‌اند و ما بی‌صبرانه منتظر معرفی این دستگاه هستیم.

آی‌فون ۸ نسبت به گلکسی S۸ محصول جذاب‌تری خواهد بود!
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر کالا» به نقل از به‌تازگی بیانیه‌ای از طرف تحلیلگر KGI یعنی مینگ چی کو منتشر شده که براساس آن، گلکسی S8 فاقد نکته‌ای جذاب برای فروش بوده و در این زمینه از آی‌فون 8 عقب خواهد بود. او می‌گوید که امکان استفاده از نمایشگر OLED برای گوشی هوشمند آینده اپل می‌تواند باعث جذب شمار زیادی از مشتریان شود. برای ما تعجب‌آور خواهد بود که نمایشگر OLED بر روی فروش آی‌فون 8 تاثیر چشمگیری داشته باشد چرا که گلکسی S8 نیز از این فناوری استفاده خواهد کرد، درنتیجه نمی‌توان از این اقدام اپل به‌عنوان یک برگ برنده یاد کرد.

    هم‌اکنون ما می‌دانیم که اکثر پیش‌بینی‌های کو با دقت مناسبی، صحیح بوده‌اند مخصوصا اگر اپل موضوع بحث باشد ولی در این موضوع نمی‌توان زیاد به این سخنان تکیه کرد چرا که براساس شایعات با دو دستگاه تمام عیار روبرو هستیم.

    ما علاقه‌ای به طرفداری از برند خاصی را نداریم ولی مسلما استفاده از نمایشگر 5.8 اینچی با فناوری OLED، حذف دکمه فیزیکی هوم و صفحه نمایش بدون حاشیه بسیار هیجان‌انگیز بوده و آی‌فون بعدی را می‌تواند تبدیل به محصولی کاملا جذاب کند. با اضافه کردن دوربین انقلابی سه بعدی و شارژ وایرلس به این لیست می‌توانید بر جذابیت این محصول اضافه کنید.

    گلکسی S8 از ویژگی‌های جذابی بهره می‌برد که در این میان می‌توان به دستیار مجازی Bixby، نمایشگر 6.2 اینچی، اسکنر عنبیه چشم و سنسور اثر انگشت در پشت دستگاه اشاره نمود.

    شاید پیش‌بینی تحلیلگر KGI در چند ماه آینده درست از آب دربیاید. باید تا زمان معرفی گلکسی S8 و آشنایی کامل با آن صبر کنیم تا دقت پیش‌بینی کو را مورد بررسی قرار دهیم.

    منبع

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر