بر اساس رندر‌ها، میزو پرو ۷ در زمینه طراحی از گلکسی اس ۸ الهام گرفته است

عصر کالا- رندر‌هایی از Meizu Pro ۷ منتشر شده‌اند که نشان می‌دهند میزو در طراحی محصول جدید خود از گلکسی اس ۸ الهام گرفته است.

بر اساس رندر‌ها، میزو پرو ۷ در زمینه طراحی از گلکسی اس ۸ الهام گرفته است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از زومیت؛رندر‌هایی از محصول جدید میزو با نام Pro 7 منتشر شده است که از هویت طراح آن‌ها اطلاع نداریم. در خصوص واقعی بودن این رندر‌ها نیز نمی‌توان اعلام نظر قطعی کرد؛ اما آنچه در این خصوص جالب به نظر می‌رسد، نوع طراحی آن است.

    برای چندین سال میزو به‌عنوان تولیدکننده‌ای شناخته می‌شد که طراحی‌هایی بسیار شبیه به محصولات اپل داشت. M8 که اولین محصول این شرکت بود، شباهت بسیار زیادی به آیفون داشت. محصولات بعدی این شرکت نیز به شکل عجیبی تحت تأثیر طراحی آیفون قرار گرفته بودند. اما به نظر می‌رسد این موضوع در حال اتمام است.

    رندر‌هایی که از Meizu Pro 7 در شبکه‌های اجتماعی چین منتشر شده است، ظاهر کلی این محصول را نشان می‌دهند. اما نکته جالب این است که شباهتی بین آن‌ها و آیفون دیده نمی‌شود. در مقابل به نظر می‌رسد که میزو در این محصول از گوشی هوشمند جدید سامسونگ با نام گلکسی اس 8 الهام گرفته است. اصلی‌ترین تفاوت بین این دو دستگاه مربوط به دکمه هوم در زیر نمایشگر پرو 7 می‌شود که سنسور اثر انگشت نیز با آن ادغام شده است. در بخش جلویی گلکسی S8 هیچ دکمه‌ای وجود ندارد و سنسور اثر انگشت نیز به بخش پشتی آن منتقل شده است.

    با این اوصاف احتمالا میزو در طراحی محصول جدیدش کاملا از پرچم‌دار جدید سامسونگ الهام گرفته است و باید تا زمان معرفی رسمی این دستگاه منتظر باشیم که با محصول نهایی آشنا و از صحت این خبر آگاه شویم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر