عملکرد چندگانه دکمه بیکسبی، دستیار سامسونگ

عصر کالا- بیکسبی، دستیار مجازی جدید سامسونگ، نیامده توانسته حاشیه های زیادی را ایجاد کند. این دستیار به صورت دکمه ای بر روی گلکسی S۸ فراخوانده می شود، خبر هایی به گوش می رسد که بیکسبی علاوه بر فراخواندن دستیار مجازی، عملکرد های دیگری را نیز انجام می دهد.

عملکرد چندگانه دکمه بیکسبی، دستیار سامسونگ
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصر کالا»  به نقل از آریا، سامسونگ گلکسی S8، هنوز به بازار وارد نشده است. ولی در همین ابتدای کار جنجال های زیادی را به راه انداخته است. یکی از قابلیت های بسیار خاص گلکسی S8، دستیار مجازی آن است که بیکسبی نام گرفته است، بیکسبی در واقع یکی از رقبای اصلی دستیار گوگل به حساب می آید و می توان بر عملکرد خوب این دستیار مجازی حساب کرد.

    بر روی گلکسی S8، دکمه ای برای فراخواندن بیکسبی قرار دارد که کاربر با فشردن آن به راحتی دستیار مجازی را فرامی‌خواند. حالا خبر هایی به گوش می رسد که این دستیار مجازی قابلیت تنظیم دارد و کاربران می توانند با استفاده از فشردن این دکمه اپلیکیشن های دیگر را نیز فراخوانی کنند.
    در واقع اپلیکیشنی برای تنظیمات بیشتر بیکسبی بر روی گلکسی S8 قرار خواهد داشت که کاربران برای تنظیمات بیشتر می توانند به آن مراجعه کنند و قابلیت های دیگر، مثل باز شدن دوربین عکاسی در حین فشردن دکمه بیکسبی، به آن اضافه کنند.
    گلکسی S8 در 29 آوریل عرضه می شود و باید دید که آیا خبر های عرضه شده توسط منابع متفاوت در رابطه با بیکسبی به حقیقت می پیوندد.
    بیکسبی فقط در آمریکا و کره عرضه می شود و گوشی های هوشمند عرضه شده در این کشور ها می توانند با بیکسبی کار کنند و باید دید که بیکسبی در کشورهای دیگر نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت یا خیر. سامسونگ برای ارتقا بیکسبی برنامه های بلند مدتی در نظر دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر