+Galaxy S۸ وارد بازار ایران شد

عصر کالا- یک روز پس از ورود Galaxy S۸ نسخه بزرگ‌تر پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی اس ۸ پلاس با قیمت نجومی وارد بازار کشورمان شده است. در ادامه می‌توانید از قیمت این گوشی در روزهای اول حضورش در بازار ایران مطلع شوید. با جی‌اس‌ام همراه باشید.

+Galaxy S۸ وارد بازار ایران شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهر خبر ؛ 21 آوریل مصادف با یکم اردیبهشت ماه تاریخ رسمی عرضه نسل جدید پرچمداران سامسونگ Galaxy S8 و +Galaxy S8 است. معمولا گوشی‌های هوشمند پرچمدار با اختلاف چند روزه نسبت به عرضه جهانی وارد بازار کشورمان می‌شوند. گویا این روند امسال سرعت بیشتری داشته و هم اکنون چهار روز قبل از عرضه جهانی +Galaxy S8 شاهد ورود آن به بازار کشورمان هستیم! روز گذشته نیز Galaxy S8 وارد بازار کشورمان شد که شما را مطلع کردیم.

    امروز 28 فروردین 1396 رنگ مشکی +Galaxy S8 وارد بازار کشورمان شده و با قیمت‌های نجومی از 5,800,000 تا 6,300,000 تومان به فروش می‌رسد.

    ساکنین تهران هم اکنون می‌توانند پرچمدار جدید سامسونگ را با قیمت نجومی، بدون پشتیبانی و گارانتی رسمی خریداری کنند و جزو اولین افراد نه تنها در ایران بلکه در جهان باشند که صاحب گلکسی اس 8 پلاس هستند.

    پیش از این پیش‌فروش رسمی Galaxy S8 و +Galaxy S8 در ایران با قیمت به ترتیب 2,880,000 و 3,180,000 تومان شروع شده که با پرداخت مبلغ کامل آن، در اواسط اردیبهشت ماه به دست خریداران می‌رسد.

    سامسونگ‌ بسته‌های خاص پیش‌فروش گلکسی S8 و +S8 را در چهار فروشگاه آنلاین عرضه می‌کند. هر بسته شامل یک گوشی گلکسی S8 یا گلکسی +S8 (بنا بر انتخاب کاربر)، یک شارژر بی‌سیم، کاور شفاف، محافظ صفحه اصلی گوشی گلکسی S8 یا +S8 و یک عدد کابل USB Type-C اضافه برای راحتی شارژ گوشی در هر زمان و مکان خواهد بود. همچنین به تعدادی از خریداران این گوشی ها به قید قرعه Samsung DeX هدیه داده می شود.

    اطلاعات بیشتر از پیش‌فروش رسمی Galaxy S8 و +Galaxy S8 در ایران

    بدین ترتیب طی یک الی دو ماه آینده باید شاهد افت قیمت چشمگیر دو پرچمدار جدید سامسونگ در بازار کشورمان باشیم.

    #مشاورخرید: اگر شما هم قصد دارید پرچمدار جدید سامسونگ را خریداری کنید، بهتر است یا هم‌اکنون آن را به صورت رسمی با قیمت مناسب، هدایای بدون قرعه‌کشی، گارانتی و پشتیبانی رسمی پیش‌خرید کنید (در صورت امکان) یا حدودا دو ماه صبر کنید تا با قیمت مناسب‌تر بتوانید در سبد خریدتان قرار دهید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر