گلکسی S۸ هیولا می‌شود

عصر کالا- اکثر شرکت‌های سازنده‌ی موبایل پرچم‌ دارهای خودشان را به نوعی هیولا می‌دانند؛ اما حالا به نظر می‌رسد که سامسونگ واقعا می‌خواهد گلکسی S۸ را به یک هیولا تبدیل کند.

گلکسی S۸ هیولا می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا»به نقل ازاقتصادآنلاین، براساس اطلاعات منتشر شده سامسونگ نام تجاری «حالت هیولا» (Beast Mode) را در اروپا ثبت کرده و احتمال می‌رود مربوط به یکی از قابلیت‌های گلکسی S8 باشد.

 شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که پرچم‌دار بعدی سامسونگ با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 835 و جدیدترین تراشه‌ی اگزینوس راهی بازار می‌شود. تراشه‌هایی که با فناوری 10 نانومتری ساخته شده‌اند و باعث می‌شوند که مصرف انرژی گوشی کمتر شوند. در برخی از شایعات هم گفته شده که بعید نیست گلکسی S8 مدلی با 8 گیگابایت رم داشته باشد.
حالا به نظر می‌رسد که ویژگی Beast Mode می‌تواند قدرت پردازشی S8 را افزایش دهد.  باید منتظر خبرهای تکمیلی از این موضوع باشیم و ببینیم که سامسونگ چه ویژگی‌های دیگری روی گوشی جدیدش قرار داده است.
قبلا احتمال می‌رفت که این محصول در MWC 2017 رونمایی شود؛ اما به نظر می‌رسد که مراحل ساخت آن کمی طولانی‌تر شده و سامسونگ می‌خواهد پرچم‌دار بعدی خودش را در بهار رونمایی کند. مدتی پیش مشخص شد که هزینه ساخت این گوشی 20 درصد گران‌تر از مدل سال گذشته است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر