راهنمای خرید کیس چرمی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس

عصر کالا- اگر به تازگی صاحب یکی از پرچمداران جدید سامسونگ شده‌اید و نگرانی‌هایی بابت محافظت از بدنه آن دارید، ما برای شما چند کیس چرمی گلکسی اس ۸ (Galaxy S۸) و گلکسی اس ۸ پلاس (+Galaxy S۸) را معرفی خواهیم کرد.

راهنمای خرید کیس چرمی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از گجت نیوز ؛ یکی از بهترین گزینه‌ها برای حفظ زیبایی و خاص بودن یک گوشی رده‌بالا در کنار محافظت ویژه از بدنه آن، استفاده از کیس چرمی است. این قاب های محافظ منحصربه‌فرد، با توجه به ظرافتی که در آنها به کار رفته، معمولا قیمت بالاتری نسبت به محصولات مشابه خود -با جنس‌های دیگر- دارند.
    اگرچه کیس چرمی ممکن است نتواند مشابه یک قاب محافظ قدرتمند از گوشی شما محافظت کند، با این حال قادر خواهد بود تا علاوه بر ظاهر زیبایی که به گلکسی اس 8 می‌دهد، به عنوان پوششی محافظ در ضربه‌های عادی به کمک اسمارت فون گران‌قیمت شما بیاید. در ادامه، چند کیس چرمی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس که از بهترین های موجود در بازار هستند را گردآوری کرده‌ایم.
    5 کیس چرمی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس
    1. کیس FYY Wallet برای گلکسی اس 8

    معمولا یک کیس چرمی قیمتی بالاتر از 20 دلار دارد اما کیس های FYY Wallet از این قانون تبعیت نکرده‌اند. این قاب های محافظ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس شروع قیمتی از 15.99 دلار داشته (بسته به رنگ کیس) و بسیار کاربردی هستند. پوسته داخلی این کیس چرمی گلکسی اس 8 از جنس ترموپلاستیک پلی یورتان (TPU) بوده، جیب‌هایی برای نگه‌داری از کارت اعتباری و پول نقد داشته و قادر است به عنوان پایه نگه‌دارنده گوشی موبایل نیز استفاده شود. این محصولات همچنین به تکنولوژی مسدودسازی RFID (شناسایی از طریق امواج‌های رادیویی) مجهز بوده که با استفاده از آن، امکان به سرقت رفتن اطلاعات کارت‌های اعتباری به صورت بیسیم وجود نخواهد داشت.
    2. کیس iCarer Flip Folio برای گلکسی اس 8

    کیس های تاشوی iCarer باریک و زیبا هستند و از پرچمدار سامسونگ شما کاملا محافظت خواهد کرد. این کیس چرمی گلکسی اس 8 دست‌ساز و از جنس چرم طبیعی بوده و لایه داخلی آن، پوششی از چرم ضد آب دارد. گوشه‌های خمیده اسمارت فون به خوبی توسط قاب محافظ پوشانده شده و شاید تنها ایراد آن را بتوان عدم تعبیه مکانی برای نگهداری از کارت‌های اعتباری و یا پول نقد دانست.
    3. کیس iPulse Flip برای گلکسی اس 8

    این کیس چرمی گلکس اس 8 از جنس چرم سمباده‌ نخورده‌ی ایتالیایی (با پوششی داخلی از TPU) بوده و ظاهر زیبا و مدرنی به گوشی شما می‌دهد. کاربر می‌تواند از این قاب محافظ به عنوان پایه نگه‌دارنده گوشی نیز استفاده کرده و محفظه‌های داخلی آن را جهت قرار دادن کارت‌های اعتباری و پول نقد به کار گیرد. این محصول در چند رنگ زیبا تولید شده و کمپانی سازنده، آن را با یک سال گارانتی ارائه می‌دهد.
    4. کیس Maxboost Wallet برای گلکسی اس 8

    کیس Maxboost Wallet با قیمت 14.99 دلار اقتصادی‌ترین گزینه در بین لیست بهترین کیس های گلکسی اس 8 است. به علاوه اینکه، این کیس تنها گزینه‌ای‌ست که از چرم طبیعی ساخته نشده و به جای آن، پوششی از جنس PU (پلی اورتان) دارد؛ این بدین معناست که این کیس چرمی گلکسی اس 8 با لایه‌ای از جنس پلی اورتان پوشانده شده ور در عین حال، زیبایی چشم‌نوازی دارد. از ویژگی‌های این قاب محافظ می‌توان به محفظه‌های داخلی کارت اعتباری، استفاده به عنوان پایه نگه‌دارنده و گارانتی مادام‌العمر اشاره کرد.
    5. کیس Piel Frama Emporium برای گلکسی اس 8

    Piel Frama شرکتی اروپایی‌ست که به تولید کیس های رده‌بالا برای محصولاتی رده‌بالا مانند گلکسی S8 و +S8 می‌پردازد. همه محصولات این شرکت دست‌ساز و منحصربه‌فرد هستند. با توجه به اینکه این کیس ها از چرم طبیعی با کیفیت بالا و لایه‌ای داخلی از پلی پروپیلن ساخته شده‌اند، ظاهری بسیار زیبا داشته و کاملا گوشی هوشمند شما را می‌پوشانند. در این محصول از سیستم مغناطیسی لبه‌های داخلی جهت بسته‌نگه‌داشتن و در نتیجه، محافظت بهتر از موبایل استفاده شده است. تنوع رنگ این محصولات نیز تقریبا بالاست و در 10 رنگ (از تیره تا روشن) موجود هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر