گلکسی S۸ را با هدفون AKG تجربه کنید

عصر کالا- از زمانی که سامسونگ شرکت هارمن را خریداری کرد، شایعات زیادی درباره‌ی به کار رفتن تکنولوژی‌های هارمن در گوشی‌ها و تبلت‌های جدید سامسونگ منتشر شد. این اتفاقی بود که برای تبلت‌ گلکسی تب S۳ رخ داد و مشخص شد که بلندگو‌های آن توسط AKG ساخته می‌شود.

گلکسی S۸ را با هدفون AKG تجربه کنید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از دیجی کالا ، شرکت AKG یکی از زیر مجموعه‌های هارمن به حساب می‌آید. حالا این شرکت کره‌ای تایید کرد که هدفون‌های گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس توسط AKG ساخته می‌شوند و کاربران قطعا تجربه‌ صوتی خوبی با این دستگاه‌ها تجربه خواهند کرد. در کنفرانس چند روز پیش سامسونگ، این تنها خبر در رابطه با Galaxy S8 نبود. سامسونگ اعلام کرد که از این گوشی در نهم فروردین ماه طی مراسمی در لندن و نیویورک رونمایی می‌شود.

    در حال حاضر اطلاعات تکنیکی از این هدفون‌ها در دست نیست ولی حتما پرچم‌داران سامسونگ با این تکنولوژی تجربه فوق‌العاده‌ی صدا را در اختیار استفاده کننده‌ها قرار می‌دهند طوری که از این نظر از دیگر محصولات متمایز باشد. گوشی گلکسی S8 با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 835 راهی بازار می‌شود و سنسور تشخیص عنبیه روی آن قرار گرفته است. هر دو مدل این گوشی هم صفحه نمایش خمیده دارند. البته گفته شده که پرچم‌دارهای جدید سامسونگ قیمت بالاتری در مقایسه با مدل قبلی دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر