مشخصات سخت افزاری گلکسی اس ۹ پلاس لو رفت

عصر کالا- به تازگی برخی از مشخصات سخت افزاری گلکسی اس ۹ پلاس در گیک‌بنچ فاش شده است.

مشخصات سخت افزاری گلکسی اس ۹ پلاس لو رفت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  پیش از زمان رسمی معرفی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در 25 فوریه، اطلاعات بسیاری در سایت های مختلف از این گوشی ها فاش شده است.

    با اطلاعاتی که به تازگی در سایت گیک‌بنچ فاش شده است، پرچمداران 2018 سامسونگ با در دو مدل با تراشه اکسینوس 9810 سامسونگ و اسنپدراگون 845 کوالکام به بازار عرضه خواهد شد. اطلاعاتی که برای مدل SM-G965F فاش شده مربوط به نسخه پلاس گلکسی اس 9 است که در ادامه به آن می پردازیم.

    گلکسی اس 9 صفحه نمایش 6.2 اینچی دارد و از سیستم عامل اندروید 8 پشتیبانی می کند. این گوشی به 8 گیگابایت رم مجهز شده که می تواند از 5163 مگابایت آن استفاده کند. این مدل با تراشه اکسینوس 9810 عرضه خواهد شد که سرعت عملکرد آن 40 درصد بیشتز از نسل قبل یعنی گلکسی اس 8 پلاس است.

    انتظار می‌رود با رونمایی گوشی‌های پرچم‌دار 2018 سامسونگ در 6 اسفند، عرضه رسمی آن‌ها تا پیش از بهار سال آغاز شود. در همین رابطه، مدتی پیش ایوان بلس اشاره کرده بود که گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در تاریخ 10 اسفند، پیش‌فروش خواهند شد و در تاریخ 25 اسفند، عرضه رسمی آن‌ها آغاز می‌شود.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر